eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › REMONT WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA , WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNEJ I HYDRANTOWEJ SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 W KOSZALINIE 75-445 KOSZALIN UL. M. WAŃKOWICZA 11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 510116194-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

Szkoła Podstawowa nr 17 im. Orła Białego: REMONT WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA , WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNEJ I HYDRANTOWEJ SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 W KOSZALINIE 75-445 KOSZALIN UL. M. WAŃKOWICZA 11

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548260-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 17 im. Orła Białego, Krajowy numer identyfikacyjny 33003886900000, ul. ul. Melchiora Wańkowicza 11, 75-445 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 451 730, e-mail szkolanr17@wp.pl, faks 943 453 730.
Adres strony internetowej (url): http://sp17.koszalin.ibip.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA , WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNEJ I HYDRANTOWEJ SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 W KOSZALINIE 75-445 KOSZALIN UL. M. WAŃKOWICZA 11

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP17. 26.8.2020.JM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Prace ogólnobudowlane związane z robotami instalacyjnymi. 2) Demontaż na czas wykonywania robót w kanałach i ponowne układanie po zakończeniu robót instalacyjnych, płyt kanałowych płaskich. 3) Demontaż izolacji i rurociągów czarnych stalowych i ocynkowanych. 4) Układanie rurociągów stalowych . 5) Układanie rurociągów zgrzewanych. 6) Montaż urządzeń typu BA. 7) Montaż szafek hydrantowych naściennych. 8) Wykonanie izolacji jednowarstwowych rurociągów. 9) Wykonanie konstrukcji wsporczych pod rurociągi. 10) Próby szczelności instalacji. 11) Płukanie instalacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211011.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE EKOTERMBUD SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy: ekotermbud@op.pl
Adres pocztowy: UL. OKRĘŻNA 2
Kod pocztowy: 75-736
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211011.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211011.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251666.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.