eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolanów › Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wolanów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510115720-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Urząd Gminy: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wolanów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531810-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 54880900000000, ul. ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 186 015, e-mail inwestycje@wolanow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wolanow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bipwolanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wolanów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.272.1.2020.BC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wolanów" z możliwością składania ofert częściowych: 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności; CZĘŚĆ 1 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wawrzyszów Dzika Niwa" Montaż przewodu AsXSn 2x25mm² o długości 974,5 m; Oprawy oświetleniowe 16 LED 35 W - 26 sztuk Wysięgniki rurowe wysięg 1,0, 00 - 26 sztuk Słupy: przelotowy P10/ŻN -20 sztuk; słup narożny N2-10,5/4,3E - 3 szt krańcowo-końcowy KK2-10,5/6E - 1 sztuka; krańcowy K1- 10.5/4,3E - 2 sztuki; CZEŚĆ 2 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kowala D" Montaż przewodu AsXSn 2x25mm² o długości 225 m; Montaż przewodu oświetleniowego kablem YAKY 4x35 mm2 Oprawy oświetleniowe 16 LED 40 W - 6 sztuk Wysięgniki rurowe wysięg 1,0m, 00 - 6 sztuk Słupy: przelotowy P10/ŻN - 4 sztuki; krańcowy K1- 10,5/4,3E - 2 sztuki; CZEŚĆ 3 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kacprowice dz 2136, 2004/1" Montaż przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm² o długości 140 m; Montaż szafy oświetleniowej 1 sztuka Oprawy oświetleniowe 16 LED 40 W - 6 sztuk Wysięgniki rurowe wysięg 1,0m, 00 - 4 sztuk Słupy: przelotowy P10/ŻN - 2 sztuki; krańcowy K1- 10,5/4,3E - 2 sztuki; CZĘŚĆ 4 "Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kacprowice wzdłuż drogi krajowej nr 12" Montaż przewodu oświetleniowego kablem YAKY 4x35 mm2- mb. 1614 Montaż szafy oświetleniowej 1 sztuka Wykonanie zasilania ze złącza ZK-2+1TL - kabel YAKXS 5 mb Oprawy oświetleniowe 64 LED 115 W - 36 sztuk , oprawy oświetleniowe typu 24 LED o mocy 55 W , II kl - kpl. 4 Wysięgniki rurowe wysięg 0,5 m, kat odchylenia 00 - 4 sztuk wysięgniki stalowe w=2,0 ; kąt odchylenia 10° - kpl. 36 Słupy: słupy stalowe ocynkowane okrągłe h=9m - szt. 35, słupy stalowe ocynkowane okrągłe h=9m(6m) - szt. 1, słupy stalowe ocynkowane okrągłe h=6m - szt. 3 Uwaga ! 1. Jeżeli w SIWZ (w tym w treści załączonych do SIWZ dokumentów) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent , pochodzenie, źródło lub szczególny proces w stosunku do określonych produktów, usług, materiałów, urządzeń, itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie wyłącznie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia produktów, usług, materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach istotnych nie gorszych, niż posiadają wskazane produkty, usługi, materiały, urządzenia itp. Przy ocenie równoważności zaoferowanych produktów, usług, materiałów, urządzeń itp. należy kierować się ich przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji projektowej i przeznaczenia użytkowego. 2. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy P.z.p. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów "lub równoważne" Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy "lub równoważne". Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji projektowej, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 2.2 W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3 Prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia i wykonania: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zamówienia; b) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; c) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt wykonawcy: - za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, - innych - niezbędnych przy realizacji zadania. d) uporządkowanie terenu, e) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia w/w zakresu zamówienia na warunkach przewidzianych w projekcie umowy (załącznik do niniejszych SIWZ). 4. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 5 lat gwarancji jakości i rękojmi za wady (zgodnie z wymaganiami podanymi w druku gwarancji załączonym do projektu umowy). Gwarancja na oprawy LED obejmuje również skutki przepięć i wyładowań atmosferycznych. Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości. Czas trwania okresu rękojmi za wady strony ustalają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 2.1. niniejszej specyfikacji w zakresie realizacji zamówienia (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej, obliczeń fotometrycznych, pomiarów oświetlenia, pomiarów izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 917 ze zm.). *Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wawrzyszów Dzika Niwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104010.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRO-RAD Wiśniewski Radosław, Milejowice, ul. Wspólna 2, 26-652 Zakrzew
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Milejowice, ul. Wspólna 2
Kod pocztowy: 26-652
Miejscowość: Zakrzew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kowala D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34394.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ELDAR" Zbigniew Kiełek, ul. Góralska 17 m 1, 26-600 Radom
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Góralska 17 m 1,
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22966.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22966.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kacprowice dz 2136, 2004/1"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24919.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGO Wiktor Płuciennik, Stok 1A 26-341 Mniszków
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stok 1A
Kod pocztowy: 26-341
Miejscowość: Mniszków
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17047.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17047.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kacprowice wzdłuż drogi krajowej nr 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390832.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL-MAR spółka z o.o., ul. Sportowa 1, 42-700 Lubliniec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 1
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231131.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231131.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 440000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.