To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-30
Ogłoszenie nr 510115251-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt.
"Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542915-N-20230
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 69/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej, w którego skład wchodzi: * opracowanie dokumentacji projektowej (termin umowny Wykonawcy na opracowanie dokumentacji: do 5 sierpnia 2020 roku), * wykonanie robót budowlanych (etapowanie) w przejściu podziemnym wg poniższego zestawienia: ? wykonanie nowych okładzin schodów i spoczników z płyt betonowych typu lastrico (szerokość płyt na całą szerokość stopnia schodowego, długość płyt min. 1,0 m) z uwzględnieniem zjazdów dla wózków, ? skucie tynków ścian bocznych schodów zejść oraz wykonanie nowych okładzin z płyt typu HPL, z uwzględnieniem faktu, że w II etapie (rok 2021) montowane będą platformy dla osób niepełnosprawnych, ? wymiana balustrad schodowych, nowe balustrady winny być wyposażone w napisy alfabetem Brajla informujące o kierunku wyjścia, ? demontaż balustrad na ścianach oporowych wejść, ? podniesienie (min. 1,0 m nad poziom terenu) i wzmocnienie ścian bocznych stropu tunelu dla potrzeb montażu zadaszenia, ? wykonanie zadaszenia wyjść z obiektu, konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo, 2 x malowana proszkowo, przekrycie i ścianki boczne z poliwęglanu, ? wymiana/renowacja odwodnienia liniowego w tunelu, ? sprawdzenie szczelności przyłącza kanalizacji do miejsca włączenia do studni/przepompowni (w przypadku konieczności dokonać uszczelnienie tzw. rękawem), ? wymiana pomp 2 szt. wraz z renowacją studni, oczyszczenie kręgów, wymiana drabiny, wymiana pokrywy studni i innych elementów przepompowni, * wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze - Centrum: ? montaż wiaty przystankowej na perony autobusowe i wiaty rowerowej - po 1 szt. ? montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów z zadaszeniem i ławką - 1 szt. Inspektor nadzoru winien posiadać następujące kwalifikacje: - stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej (wodociągowe i kanalizacyjne oraz elektryczne) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 r., poz. 471 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują: 1. Kontrolowanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami i wytycznymi Zamawiającego określonymi w umowie na roboty budowlane i w przepisach prawa; kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie tych materiałów, których zamierza użyć Wykonawca robót. 2) Żądanie usunięcia wad (awarii/usterek) ujawnionych w trakcie wykonywania robót, w wyznaczonym przez Koordynatora terminie, zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Żądanie wykonania przez Wykonawcę robót niezbędnych prób, badań, odkryć lub ekspertyz w celu wykrycia wady (awarii/usterki) robót budowlanych - badania na koszt Wykonawcy robót budowlanych. 4) Żądanie od Wykonawcy robót okazania lub dostarczenia: próbek producenta materiałów, certyfikatów zgodności z odpowiednią normą, aprobat technicznych, atestów, dokumentów potwierdzających plan zapewnienia jakości. 5) Żądanie usunięcia z terenu budowy materiałów i urządzeń nie spełniających wymagań określonych w umowie z Wykonawcą robót. 6) Żądanie wykonania wszelkich prac niezbędnych dla zabezpieczenia robót z powodu wypadku, zabezpieczenia życia lub zdrowia ludzkiego, kontrola zgodności prowadzonych prac z zasadami BHP. 7) Udział w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót próbach, badaniach, kontrolach, rozruchach. 8) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP, kontrolowanie utrzymania porządku i prawidłowego zabezpieczenia terenu budowy, kontrolowanie zgodności oznakowania z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 9) Weryfikacja wykonywania przez Wykonawcę robót inwestycji zgodnie z założeniami harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, żądanie od Wykonawcy robót uaktualniania tego harmonogramu w razie potrzeby, informowanie Zamawiającego o zagrożeniach związanych z nie dotrzymaniem terminów wynikających z harmonogramu. 10) Przyjęcie opracowanych przez Wykonawcę robót: planu BIOZ, projektu technologii i organizacji robót, planu zapewnienia jakości, sprawdzenie i weryfikacja poprawności dokumentów wzywanie Wykonawcy robót do dokonania ewentualnych poprawek. 11) Organizowanie i prowadzenie cyklicznych rad budowy raz na dwa tygodnie z udziałem wszystkich stron procesu inwestycyjnego, sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego protokołów z rad obejmujących wszelkie ustalenia dokonane z Wykonawcą robót oraz koordynatorem Zamawiającego, kontrola i nadzór nad realizacją przez Wykonawcę robót ustaleń wynikających z rad budowy. 12) Przyjmowanie od Wykonawcy robót oświadczeń związanych z wypełnieniem wymogu zatrudnienia w trakcie realizacji umowy, kontrolowanie wypełniania zobowiązania do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji umowy, powiadamianie organów inspekcji pracy w imieniu Zamawiającego oraz samego Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach. 13) Opiniowanie przedstawionych metod wykonywania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót. 14) Przyjmowanie od Wykonawcy robót wniosków dotyczących rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych. Opiniowanie przedmiotowych wniosków w zakresie zasadności ich wykonania, w zakresie zaproponowanych rozwiązań. Spisywanie stosownych protokołów oraz prowadzenie negocjacji w terminie 3 dni. Akceptacja wniosków materiałowych (wniosku o zastosowanie przy realizacji umowy określonego materiału, urządzenia lub armatury) od Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia wpływu wniosku materiałowego. 15) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych z dokumentacją przetargową. 16) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych informacji, wyjaśnień oraz stanowisk dotyczących realizacji robót budowlanych. 17) Dokonywanie odbioru robót częściowych i ulegających zakryciu, weryfikacja w trakcie odbiorów poprawności i zgodności zrealizowanych przez Wykonawcę prac z dokumentacją przetargową, sporządzenie protokołu odbioru robót częściowych. 18) Przyjęcie od Wykonawcy robót oraz szczegółowa weryfikacja wniosku o gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z dokumentacją powykonawczą zakończonych robót. Inspektor nadzoru inwestorskiego weryfikuje w terminie 5 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę robót wniosek wraz z dokumentacją i wydaje swoją opinię w przedmiocie poprawności i kompletności tego wniosku, a następnie przedkłada dokumentację wraz ze swoją opinią Zamawiającemu celem jej weryfikacji, ewentualne wzywanie Wykonawcy robót do uzupełnienia lub poprawienia dokumentacji powykonawczej w przypadku stwierdzenia niekompletności lub niepoprawności dokumentacji (wezwanie do powtórnego zgłoszenia wniosku o gotowość). 19) Organizowanie wszystkich czynności w ramach odbioru końcowego robót budowlanych. 20) Dokonanie wraz z Komisją Odbiorową powołaną przez Zamawiającego odbioru końcowego, w tym w szczególności dokonanie czynności związanych z weryfikacją jakościową wykonanego przedmiotu umowy oraz podejmowanie wszelkich decyzji wynikających z umowy o roboty budowlane związanych z odbiorem końcowym, łącznie ze sporządzeniem protokołów odbioru końcowego, wraz ze wszystkimi załącznikami. 21) W przypadku odstąpienia lub wypowiedzenia umowy o roboty budowlane przez jedną ze stron: a) sporządzenie inwentaryzacji robót w toku wraz z protokołem, b) wskazanie Wykonawcy robót zakresu zabezpieczenia robót w toku po uzgodnieniu tego zakresu z Zamawiającym, c) protokolarne przejęcia od Wykonawcy placu budowy po jego uporządkowaniu w stopniu zgodnym z istniejącym stanem robót przerwanych, d) spisanie protokołu z przedmiotowych czynności. 22) Dokonywanie niezbędnych rozliczeń pod faktury Wykonawcy oraz uzgadnianie z Wykonawcą prawidłowości wystawionych dokumentów finansowych. 23) W razie zgłoszenia przez Wykonawcę robót zastrzeżenia wobec decyzji czy poleceń jest on zobowiązany do ustosunkowania się do zastrzeżenia w terminie jednego dnia od przekazania tego zastrzeżenia Zamawiającemu. 24) Przeprowadzanie bieżących inspekcji terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, celem weryfikacji wywiązywania się Wykonawcy robót z warunków realizacji tych robót oraz ze zgodności działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 25) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wymuszających zmiany zapisów umowy sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp. 26) Zalecanie Wykonawcy robót sporządzania wszelkich zmian w rysunkach, planach rysunków i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie wykonywania robót. 27) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót we wszystkich sprawach dotyczących realizacji umowy o roboty budowlane, w tym przekazywanie Wykonawcy robót stanowiska Zamawiającego w sprawach, które wymagają zgody lub akceptacji Zamawiającego, a także na żądanie Zamawiającego. 28) Wykonywanie wszelkich innych obowiązków i dysponowanie wszelkimi innymi uprawnieniami wynikającymi z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane w związku z wykonywaniem nadzoru inwestorskiego. 29) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót. 30) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji umowy na roboty budowlane. 31) Dokonywanie wszelkich innych czynności faktycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz należytego rozliczenia z tytułu wykonania tych robót. 32) Weryfikowanie poprawności opracowywanej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę na etapie jej realizacji. 33) Przestrzeganie zasad wprowadzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy na teren budowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz umowy w formule zaprojektuj i wybuduj. Inspektor będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum ) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40000.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WMC Inżynieria Wanda Czopek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.