eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510115251-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542915-N-20230

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 69/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Modernizacja przejścia podziemnego przy ul. Braci Mieroszewskich wraz z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze-Centrum w formule zaprojektuj i wybuduj-opracowanie projektu budowlanego i wykonanie robót budowlanych dla przejścia podziemnego i robót budowlanych dla zagospodarowania terenu przystanku komunikacji miejskiej, w którego skład wchodzi: * opracowanie dokumentacji projektowej (termin umowny Wykonawcy na opracowanie dokumentacji: do 5 sierpnia 2020 roku), * wykonanie robót budowlanych (etapowanie) w przejściu podziemnym wg poniższego zestawienia: ? wykonanie nowych okładzin schodów i spoczników z płyt betonowych typu lastrico (szerokość płyt na całą szerokość stopnia schodowego, długość płyt min. 1,0 m) z uwzględnieniem zjazdów dla wózków, ? skucie tynków ścian bocznych schodów zejść oraz wykonanie nowych okładzin z płyt typu HPL, z uwzględnieniem faktu, że w II etapie (rok 2021) montowane będą platformy dla osób niepełnosprawnych, ? wymiana balustrad schodowych, nowe balustrady winny być wyposażone w napisy alfabetem Brajla informujące o kierunku wyjścia, ? demontaż balustrad na ścianach oporowych wejść, ? podniesienie (min. 1,0 m nad poziom terenu) i wzmocnienie ścian bocznych stropu tunelu dla potrzeb montażu zadaszenia, ? wykonanie zadaszenia wyjść z obiektu, konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo, 2 x malowana proszkowo, przekrycie i ścianki boczne z poliwęglanu, ? wymiana/renowacja odwodnienia liniowego w tunelu, ? sprawdzenie szczelności przyłącza kanalizacji do miejsca włączenia do studni/przepompowni (w przypadku konieczności dokonać uszczelnienie tzw. rękawem), ? wymiana pomp 2 szt. wraz z renowacją studni, oczyszczenie kręgów, wymiana drabiny, wymiana pokrywy studni i innych elementów przepompowni, * wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą zagospodarowania terenu przy przystanku komunikacji miejskiej Zagórze - Centrum: ? montaż wiaty przystankowej na perony autobusowe i wiaty rowerowej - po 1 szt. ? montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów z zadaszeniem i ławką - 1 szt. Inspektor nadzoru winien posiadać następujące kwalifikacje: - stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej (wodociągowe i kanalizacyjne oraz elektryczne) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz.U. 2020 r., poz. 471 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują: 1. Kontrolowanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami i wytycznymi Zamawiającego określonymi w umowie na roboty budowlane i w przepisach prawa; kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie tych materiałów, których zamierza użyć Wykonawca robót. 2) Żądanie usunięcia wad (awarii/usterek) ujawnionych w trakcie wykonywania robót, w wyznaczonym przez Koordynatora terminie, zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane. 3) Żądanie wykonania przez Wykonawcę robót niezbędnych prób, badań, odkryć lub ekspertyz w celu wykrycia wady (awarii/usterki) robót budowlanych - badania na koszt Wykonawcy robót budowlanych. 4) Żądanie od Wykonawcy robót okazania lub dostarczenia: próbek producenta materiałów, certyfikatów zgodności z odpowiednią normą, aprobat technicznych, atestów, dokumentów potwierdzających plan zapewnienia jakości. 5) Żądanie usunięcia z terenu budowy materiałów i urządzeń nie spełniających wymagań określonych w umowie z Wykonawcą robót. 6) Żądanie wykonania wszelkich prac niezbędnych dla zabezpieczenia robót z powodu wypadku, zabezpieczenia życia lub zdrowia ludzkiego, kontrola zgodności prowadzonych prac z zasadami BHP. 7) Udział w przeprowadzanych przez Wykonawcę robót próbach, badaniach, kontrolach, rozruchach. 8) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP, kontrolowanie utrzymania porządku i prawidłowego zabezpieczenia terenu budowy, kontrolowanie zgodności oznakowania z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 9) Weryfikacja wykonywania przez Wykonawcę robót inwestycji zgodnie z założeniami harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, żądanie od Wykonawcy robót uaktualniania tego harmonogramu w razie potrzeby, informowanie Zamawiającego o zagrożeniach związanych z nie dotrzymaniem terminów wynikających z harmonogramu. 10) Przyjęcie opracowanych przez Wykonawcę robót: planu BIOZ, projektu technologii i organizacji robót, planu zapewnienia jakości, sprawdzenie i weryfikacja poprawności dokumentów wzywanie Wykonawcy robót do dokonania ewentualnych poprawek. 11) Organizowanie i prowadzenie cyklicznych rad budowy raz na dwa tygodnie z udziałem wszystkich stron procesu inwestycyjnego, sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego protokołów z rad obejmujących wszelkie ustalenia dokonane z Wykonawcą robót oraz koordynatorem Zamawiającego, kontrola i nadzór nad realizacją przez Wykonawcę robót ustaleń wynikających z rad budowy. 12) Przyjmowanie od Wykonawcy robót oświadczeń związanych z wypełnieniem wymogu zatrudnienia w trakcie realizacji umowy, kontrolowanie wypełniania zobowiązania do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w trakcie realizacji umowy, powiadamianie organów inspekcji pracy w imieniu Zamawiającego oraz samego Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach. 13) Opiniowanie przedstawionych metod wykonywania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót. 14) Przyjmowanie od Wykonawcy robót wniosków dotyczących rozwiązań zamiennych i robót dodatkowych. Opiniowanie przedmiotowych wniosków w zakresie zasadności ich wykonania, w zakresie zaproponowanych rozwiązań. Spisywanie stosownych protokołów oraz prowadzenie negocjacji w terminie 3 dni. Akceptacja wniosków materiałowych (wniosku o zastosowanie przy realizacji umowy określonego materiału, urządzenia lub armatury) od Wykonawcy robót w terminie 3 dni od dnia wpływu wniosku materiałowego. 15) Kontrolowanie zgodności prowadzonych robót budowlanych z dokumentacją przetargową. 16) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych informacji, wyjaśnień oraz stanowisk dotyczących realizacji robót budowlanych. 17) Dokonywanie odbioru robót częściowych i ulegających zakryciu, weryfikacja w trakcie odbiorów poprawności i zgodności zrealizowanych przez Wykonawcę prac z dokumentacją przetargową, sporządzenie protokołu odbioru robót częściowych. 18) Przyjęcie od Wykonawcy robót oraz szczegółowa weryfikacja wniosku o gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z dokumentacją powykonawczą zakończonych robót. Inspektor nadzoru inwestorskiego weryfikuje w terminie 5 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę robót wniosek wraz z dokumentacją i wydaje swoją opinię w przedmiocie poprawności i kompletności tego wniosku, a następnie przedkłada dokumentację wraz ze swoją opinią Zamawiającemu celem jej weryfikacji, ewentualne wzywanie Wykonawcy robót do uzupełnienia lub poprawienia dokumentacji powykonawczej w przypadku stwierdzenia niekompletności lub niepoprawności dokumentacji (wezwanie do powtórnego zgłoszenia wniosku o gotowość). 19) Organizowanie wszystkich czynności w ramach odbioru końcowego robót budowlanych. 20) Dokonanie wraz z Komisją Odbiorową powołaną przez Zamawiającego odbioru końcowego, w tym w szczególności dokonanie czynności związanych z weryfikacją jakościową wykonanego przedmiotu umowy oraz podejmowanie wszelkich decyzji wynikających z umowy o roboty budowlane związanych z odbiorem końcowym, łącznie ze sporządzeniem protokołów odbioru końcowego, wraz ze wszystkimi załącznikami. 21) W przypadku odstąpienia lub wypowiedzenia umowy o roboty budowlane przez jedną ze stron: a) sporządzenie inwentaryzacji robót w toku wraz z protokołem, b) wskazanie Wykonawcy robót zakresu zabezpieczenia robót w toku po uzgodnieniu tego zakresu z Zamawiającym, c) protokolarne przejęcia od Wykonawcy placu budowy po jego uporządkowaniu w stopniu zgodnym z istniejącym stanem robót przerwanych, d) spisanie protokołu z przedmiotowych czynności. 22) Dokonywanie niezbędnych rozliczeń pod faktury Wykonawcy oraz uzgadnianie z Wykonawcą prawidłowości wystawionych dokumentów finansowych. 23) W razie zgłoszenia przez Wykonawcę robót zastrzeżenia wobec decyzji czy poleceń jest on zobowiązany do ustosunkowania się do zastrzeżenia w terminie jednego dnia od przekazania tego zastrzeżenia Zamawiającemu. 24) Przeprowadzanie bieżących inspekcji terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, celem weryfikacji wywiązywania się Wykonawcy robót z warunków realizacji tych robót oraz ze zgodności działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 25) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wymuszających zmiany zapisów umowy sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp. 26) Zalecanie Wykonawcy robót sporządzania wszelkich zmian w rysunkach, planach rysunków i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie wykonywania robót. 27) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót we wszystkich sprawach dotyczących realizacji umowy o roboty budowlane, w tym przekazywanie Wykonawcy robót stanowiska Zamawiającego w sprawach, które wymagają zgody lub akceptacji Zamawiającego, a także na żądanie Zamawiającego. 28) Wykonywanie wszelkich innych obowiązków i dysponowanie wszelkimi innymi uprawnieniami wynikającymi z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane w związku z wykonywaniem nadzoru inwestorskiego. 29) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót. 30) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji umowy na roboty budowlane. 31) Dokonywanie wszelkich innych czynności faktycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz należytego rozliczenia z tytułu wykonania tych robót. 32) Weryfikowanie poprawności opracowywanej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę na etapie jej realizacji. 33) Przestrzeganie zasad wprowadzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy na teren budowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz umowy w formule zaprojektuj i wybuduj. Inspektor będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum ) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WMC Inżynieria Wanda Czopek
Email wykonawcy: wanda.czopek@gmail.com
Adres pocztowy: Troks 103
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.