eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJA ELEMENTÓW STRZELNICY TYPU "B" W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYCH PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - spr. nr 27/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114851-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: KONSERWACJA ELEMENTÓW STRZELNICY TYPU "B" W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYCH PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - spr. nr 27/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536773-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA ELEMENTÓW STRZELNICY TYPU "B" W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. TARGOWEJ W BRODNICY ORAZ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYCH PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE - spr. nr 27/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

27/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy oraz w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A W Grupie, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych w umowie. ZADANIE NR 1: Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy ZADANIE NR 2: Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: odbicie tynków zewnętrznych na obiekcie toru napalmowego; przygotowanie i montaż zbrojenia; wykonanie wieńca żelbetowego; wykonanie tynków zewnętrznych; malowanie elewacji; wykonanie obróbek blacharskich na wieńcu; naprawa dróg gruntowych; wymiana słupów drewnianych na torze napalmowym wraz z impregnacją; utylizacja. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, ogrodzeniu etapów robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, daszki i zabezpieczeń na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób pozostających w obiekcie. 2) Zadanie nr 2: ? wymiana blach stalowych gr. 10mm o szerokości 400mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakiem o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. W przesłonie nr 1; ? wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2; ? ułożenie papy izolacyjnej w przesłonie nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; ? dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; ? demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną uwzględniając 25% nowego pokrycia; ? uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji od 2-5mm; ? wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; ? wymiana 6 szt. Blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2; ? wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na wycięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 1200-1350; ? wymiana podkładów kolejowych drewnianych na kulochwytach dolnych na 100 i 200 m; ? wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50mm z przykręconą wzdłuż na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50mm; ? wymiana 50%istniejących blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm, ze zbijakiem o szerokości 200 mm w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m; ? roboty tynkarskie, malarskie pomieszczeń schronów; ? zabezpieczenie powłokami malarskimi elementów drewnianych i metalowych; ? stanowiska do instruktażu - wymiana łacenia, wymiana pokrycia daszków stanowisk instruktarzu; ? podwyższenie balustrady stalowej poprzez dospawanie rur stalowych wraz z dwukrotnym malowaniem; ? roboty ziemne; ? wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. ? Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, ogrodzeniu etapów robót, wygrodzenie strefy zagrożenia pod robotami prowadzonymi na dachu, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, daszki i zabezpieczeń na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania: ? będzie nieczynny w terminie od 29 lipca do 16 sierpnia 2019 r. ( w tym czasie należy wykonać wszystkie prace, które są niezbędne podczas wyłączenia strzelnicy z użytkowania); ? będzie czynny w terminie od 17 do 30 sierpnia 2019 r. (w tym czasie należy wykonać pozostałe prace nie mające wpływu na wyłączenie strzelnicy z użytkowania w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i użytkownikiem). Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób pozostających w obiekcie( o ile oferta stanowi termin realizacji do 30.08.2019 r.). Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób pozostających w obiekcie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót oraz rysunki) oraz ogólne warunki umowy. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), 2) zabezpieczenia obiektu przed uszkodzeniami, zniszczeniem. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 8. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2018 r., poz. 992 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2018 r., poz. 992 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 13. Wykonawca zobowiązany jest w zadaniu nr 2 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ? ilość kg złomu stalowego x 0,65 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); 14. Zamawiający wymaga w zadaniu nr 1 i nr 2 zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty tynkarskie i malarskie, w zw. z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę wszystkie osoby przeznaczone do wykonania robót rodzajowo określonych powyżej, objętych przedmiotem zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45443000-4, 45262300-4, 45450000-6, 90500000-2, 45112000-5, 45111000-8, 44261214-7, 45223100-7, 45422000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Targowej w Brodnicy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. z uwagi na fakt, że w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 1 nie złożono w ogóle żadnej oferty, w tym żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80368.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma LEMAR s.c. M.W. Lewandowscy
Email wykonawcy: biurolemar@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Forteczna 18
Kod pocztowy: 86-134
Miejscowość: Dragacz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98853.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98100.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98853.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.