eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa wystawy stałej rezerwatu archeologicznego Genius Loci na Ostrowie Tumskim



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114256-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Muzeum Archeologiczne w Poznaniu: Rozbudowa wystawy stałej rezerwatu archeologicznego Genius Loci na Ostrowie Tumskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. Tu się wszystko zaczęło - ekspozycja świadectw początków państwowości polskiej na Ostrowie Tumskim w Poznaniu, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 w partnerstwie z Archidiecezją Poznańską i Miastem Poznań.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 65497700000000, ul. ul. Wodna 27, 61-781 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 528 251, e-mail sniady@man.poznan.pl, faks 618 525 306.
Adres strony internetowej (url): https://muzarp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa wystawy stałej rezerwatu archeologicznego Genius Loci na Ostrowie Tumskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MAP-2/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wystawy stałej w Muzeum Genius Loci, zgodnie z projektem wykonawczym. W zakres zadania wchodzi: a) dostawa urządzeń audiowizualnych i komputerowych (projekcja, nagłośnienie, sterowanie), b) ułożenie niezbędnego okablowania zasilającego, sygnałowego i sterującego, montaż urządzeń w obiekcie, c) rozbudowa i modyfikacja istniejącego oprogramowania systemu centralnego sterowania, d) wykonanie gabloty i obudów hologramów, e) zagospodarowanie placyku przy Rezerwacie, obejmujące wykonanie placyku, zewnętrznej makiety grodu poznańskiego i ławek, f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, g) szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu w wymiarze co najmniej 3x3godz. Wszystkie urządzenia i elementy dostarczone w ramach wykonywania zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z produkcji seryjnej, pochodzić z kanałów oficjalnej dystrybucji z przeznaczeniem dla użytkowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do obrotu określone przepisami prawa dla tego rodzaju urządzeń. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu Umowy w terminie i w sposób przewidziany w umowie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, właściwymi normami i przepisami prawa, w tym prawa budowlanego oraz ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie czynności zabezpieczenia technicznego w rozumieniu art. 3 pkt 2 tej ustawy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany udzielić gwarancji jakości: a) na wykonane prace i materiały użyte do wykonania przedmiotu Umowy - na okres 60 miesięcy, b) na dostarczone i zainstalowane urządzenia, w tym system projekcji wielkoekranowej oraz elementy eksploatacyjne (lampy, filtry itp.) - na okres 60 miesięcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32320000-2


Dodatkowe kody CPV: 32342400-6, 45311000-0, 45314300-0, 51610000-1, 32322000-6, 45317000-2, 45312200-9, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 528455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Image Recording Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arkuszowa 190
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648210.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 648210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 648210.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest dopuszczalne, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W celu udzielenia niniejszego zamówienia Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Nie złożono żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu nie dokonano zmian pierwotnych warunków zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.