eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114186-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Miasto i Gmina Kańczuga: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544621-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Kańczuga, Krajowy numer identyfikacyjny 65090060200000, ul. ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 423 142, e-mail sekretariat@kanczuga.pl, faks 166 426 630.
Adres strony internetowej (url): www.kanczuga.pl
Adres profilu nabywcy: www.kanczuga.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.6.2019.WS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga w miejscowościach Kańczuga, Niżatyce, Żuklin oraz Łopuszka Mała o łącznej długości 40,697 km. Lista dróg objętych przedmiotem zamówienia została zawarta w załączniku do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia: Projekt stałej organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku. "Prawo o ruchu drogowym" (t.j. Dz. U. 2012 r poz. 1137 ze zm.), 2) Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku "O drogach publicznych`´ (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2222 ze zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 21 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 r. Nr 43, poz. 430 ze zm.), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U., nr 170, poz.1393 ze zm.), 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. z 2003, Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. 2017, poz. 784 ze zm.). Projekt stałej organizacji ruchu powinien zawierać: 1) Plan orientacyjny w skali 1:10 000 lub 1:25 000 z zaznaczeniem drogi, której projekt dotyczy, jej nazwą oraz numerem marszałkowskim 2) Plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji znaków drogowych pionowych i poziomych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu dla nowej organizacji ruchu, projekt organizacji wykonać na mapach sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500 lub 1:1000, z nazwami ulic, wszystkie egzemplarze projektu wykonać w kolorach, znaki drogowe pionowe zgodnie z załącznikami do rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych. 3) Opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i ruchu na drodze 4) Inwentaryzację znaków drogowych pionowych i poziomych, urządzeń bezpieczeństwa (zestawienie tabelaryczne istniejącego, projektowanego i usuwanego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa). Wykonawca pozyska we własnym zakresie mapy stanowiące podkład do opracowania projektów organizacji ruchu z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji i Geodezji w Przeworsk. Projekty stałej organizacji ruchu należy zatwierdzić odpowiednio w Organach zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogą lub/i przechodzących w ciągłość drogi, której dotyczy projekt: - Starostwie Powiatowym w Przeworsku, - Urzędzie Marszałkowskim w Rzeszowie, Należy uzyskać opinię: - Komendy Powiatowej Policji w Przeworsku, - Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie (skrzyżowania z drogami wojewódzkimi), - Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie (skrzyżowania z drogami wojewódzkimi) W ramach opracowania planuje się dwa spotkania w siedzibie Zamawiającego w celu przedstawienia rozwiązań projektowych i ujęcia w opracowaniu wniosków Mieszkańców i Użytkowników dróg / ulic oraz uwag Inwestora i Przedstawiciela Starostwa Powiatowego w Przeworsku. Terminy spotkania ustalone zostaną w uzgodnieniu w Wykonawcą z uwzględnieniem planowanej etapowej realizacji zadania. Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch etapach: I - Wykonanie ok. 30% dokumentacji wraz z zatwierdzeniami i opiniami dla dróg wskazanych przez Inwestora w celu umożliwienia wprowadzenia organizacji ruchu na tych drogach od końca 2019 roku - do 4 m-cy od zawarcia umowy II - Wykonanie całości dokumentacji wraz z zatwierdzeniami i opiniami w terminie do 16.12.2019 r. Projekty stałej organizacji ruchu należy wykonać w wersji papierowej dla każdej drogi w następującej ilości egzemplarzy dla: o Starostwa Powiatowego w Przeworsku - 1 egz. o Komendy Powiatowej Policji w Przeworsku - 1 egz. o Urzędu Marszałkowskiego w Rzeszowie - 1 egz. o Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - 1 egz. o Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - 1 egz. o Zamawiający - 2 egz. Projekty stałej organizacji ruchu należy przekazać do Zamawiającego również w wersji elektronicznej ( pliki pdf ) na dysku przenośnym mieszczącym całą dokumentację projektową oraz 2 kpl. na płytach CD/DVD

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16260.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Droński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Franciszkańska 42a
Kod pocztowy: 37-550
Miejscowość: Skołoszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10455
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209961
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.