eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 510114143-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym, nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00, zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537745-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540081534-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym", nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rir.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu "Pod Malinową Chmurką" - utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym". 1.2. Zamówienie podzielone jest na dwie części/zadania: 1) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia, 2) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 1.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39161000-8 Meble przedszkolne 39130000-2 Meble biurowe 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 1.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 1.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach typu klub malucha. 1.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 1.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 1.10. Zamawiający, w ramach danej części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37500000-3


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39130000-2, 39141000-2, 37535200-9, 43325000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21087.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: k.szary@mojebambino.pl
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź
Kod pocztowy: 93-428
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25291.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25291.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32443.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87295.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: cezas@cezas.pl
Adres pocztowy: Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122072.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122072.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122072.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.