To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113378-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Zarząd Powiatu Mikołowskiego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs baristy, Kurs barmański i Kurs kelnerski, w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539607-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079888-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000,
ul. Żwirki i Wigury
4a,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail
zampub@mikolowski.pl, faks
(032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (url): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs baristy, Kurs barmański i Kurs kelnerski, w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020: 1) Kurs baristy 2) Kurs barmański 3) Kurs kelnerski dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Kody CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Usługi szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: I.A. Zadanie nr I. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. " Kurs baristy" Przedmiot zamówienia w tym zadaniu składa się z następujących części: I.A.1 Kurs baristy dla uczniów / uczennic Przedmiotem tej części zadania nr I jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Kurs baristy" dla 36 uczniów w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu różnych sposobów parzenia oraz podawania kawy celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych Liczba uczestników ogółem -36 Liczba grup ogółem - 12 Liczba osób w grupie: minimum 3, maksimum 8 Liczba godzin/grupę - 10 Liczba godzin ogółem - 120 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 36 uczestników zostanie przeprowadzony w edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 6 grupy zajęciowe po 3 osoby (łącznie 18 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 6 grupy zajęciowe po 3 osoby (łącznie 18 osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 12 grup obejmujących 36 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 8 osób. I.A.2 Kurs baristy dla nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Przedmiotem tej części zadania nr I jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Kurs baristy" dla 5 nauczycieli w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu różnych sposobów parzenia oraz podawania kawy celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych Liczba uczestników ogółem -5 Liczba grup ogółem - 1 Liczba godzin/grupę - 20 Liczba godzin ogółem - 20 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 5 osób Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 r. Dla części I.A.1 i I.A.2Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: * od poniedziałku do soboty, * dla uczniów oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych * w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy baristy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny: * Zawód, warsztat i techniki pracy baristy, * Kultura i historia picia kawy, * Metody zbioru i proces produkcji, * Gatunki i odmiany kawy, * Metody parzenia, * Techniki przygotowania, * Nalewanie i wykańczanie kawy i napojów na bazie kawy (rodzaje mleka, spienianie mleka) tworzenie wzorów, kawy warstwowe), * Profesjonalne testowanie kaw, * Rozpoznawanie oraz opisywanie smaków i aromatów, * Kawy i ich mieszanki, * Profesjonalne używanie sprzętu, * Alternatywne metody parzenia kawy, * Obsługa klienta. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz urządzenia (ekspresy do kawy umożliwiające jednoczesną pracę dwóch osób, młynki do kawy, spieniacze, pełne stanowiska pracy baristy wraz z zastawą kawową, łyżeczki) a także zapewnia materiały spożywcze do ćwiczeń (kawy, mleko, syropy, cukier, przyprawy, czekolady itp. W ilościach zapewniających przygotowanie różnych rodzajów napoi przez każdego uczestnika). 6. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. 8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu z zakresu tematyki szkolenia (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć; 11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ . 12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego I.B. Zadanie nr II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn "Kurs barmański". Przedmiot zamówienia w tym zadaniu składa się z następujących części: I.B.1 Kurs barmański dla uczniów / uczennic Przedmiotem tej części zadania nr II jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Kurs barmański" dla 36 uczniów w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne umożliwiające pracę barmana, czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych Liczba uczestników ogółem -36 Liczba grup ogółem - 12 Liczba osób w grupie: minimum 3, maksimum 8 Liczba godzin/grupę - 10 Liczba godzin ogółem - 120 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 36 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 6 grupy zajęciowe po 3 osoby (łącznie 18 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 6 grupy zajęciowe po 3 osoby (łącznie 18 osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 12 grup obejmujących 36 osób Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 8 osób. I.B.2 Kurs barmański dla nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Przedmiotem tej części zadania nr II jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Kurs barmański" dla 5 nauczycieli w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne umożliwiające pracę barmana, czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych. Liczba uczestników ogółem -5 Liczba grup ogółem - 1 Liczba godzin/grupę - 10 Liczba godzin ogółem - 10 godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 5 osób Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020 r. Dla części I.B.1 i I.B.2 Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: * od poniedziałku do soboty, * dla uczniów oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach * w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy barmana, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Zajęcia powinny obejmować minimalnie poniższy zakres tematyczny: - część teoretyczna: podstawowa wiedza na temat alkoholi, wina, piwa ich produkcji i sposobów podawania, charakterystyka napojów mieszanych, ich podział techniki miksowania, składniki napojów mieszanych, podstawowe wyposażenie i organizacja baru, - część praktyczna: przygotowywanie Short i Long drinków z wykorzystaniem oryginalnych alkoholi mocnych, likierów, soków i pełnej gamy owoców, wszystkimi technikami miksowania, obsługa gości. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewni sprzęt, półprodukty i produkty niezbędne do prowadzenia zajęć praktycznych. Wykonawca ma zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom kursu, m.in.: shakery, , miarki barmańskie, łyżki barmańskie do stirowania, szczypce o różnej wielkości, zestaw szkła barowego różnych wzorów do podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych, trybuszon, kubki barmańskie, blender elektryczny, młynek do rozdrabniania lodu, komplet zestawów noży dekoracyjnych, dzbanki do kawy rożnej wielkości, sków i wody, cooler, muddler, ekspres do kawy, surowce i niezbędne produkty np. soki owocowe, wody gazowane i niegazowane, owoce do dekoracji, ozdoby papierowe, plastikowe do drinków i napojów, alkohole butelkowane tylko oryginalne niezbędne do realizacji kursu, napoje bezalkoholowe, syropy smakowe, sosy, przyprawy i inne drobne produkty spożywcze, owoce podstawowe i egzotyczne, warzywa, dodatki komplementarne do drinków typu słomki, mieszadełka, szpadki oraz wszystko co jest niezbędne do funkcjonowania baru w restauracji. 6. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. 8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć; 11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2026r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego I.C. Zadanie nr III:" Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn "Kurs kelnerski" Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. "Kurs kelnerski" dla 31 uczniów w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs w szczególności powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne umożliwiające pracę kelnera, czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych Liczba uczestników ogółem -31 Liczba grup ogółem - 6 Liczba osób w grupie: minimum 3, maksimum 8 Liczba godzin/grupę - 30 Liczba godzin ogółem - 180 Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. godzina = godzina zegarowa Kurs dla 31 uczestników zostanie przeprowadzony w edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 3 grupy zajęciowe po 5 osób (łącznie 15 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 2 grupy zajęciowe po 5 osób, 1 grupa 6-osobowa (łącznie 16 osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będzie to 6 grup obejmujących 31 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 8 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: * od poniedziałku do soboty, * dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach * w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy kelnera, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Program kursu powinien obejmować minimalnie poniższy zakres tematyczny: ? Zawód profesjonalnego kelnera, kultura osobista i etyka zawodowa kelnera, obowiązki i wizerunek profesjonalnego kelnera, praca w zespole kelnerskim: jak budować pozytywną komunikację w grupie, ? Przygotowanie stanowiska pracy, higiena pracy i zasady bezpieczeństwa, wyposażenie zawodowe kelnera, ? Prezentacja zastawy stołowej, bielizna stołowa: techniki składania, rozkładania i zdejmowania obrusów, prawidłowe dobieranie sprzętu do charakteru potrawy i napoju, nakrywanie i dekoracja stołu, ? Style obsługi: francuski, rosyjski, angielski, amerykański i niemiecki, ? Praktyczne umiejętności kelnerskie, technika noszenia naczyń: nadchwyt, podchwyt, na płaskiej dłoni, na serwetkach kelnerskich, na tacy, techniki noszenia tac: właściwe chwyty tac, układanie naczyń na tacach/ zasady obciążania, przenoszenie naczyń, wykorzystanie wózka kelnerskiego techniki zbierania zastawy stołowej po konsumpcji, ? Organizacja i techniki obsługi przy serwowaniu posiłków, techniki serwowania śniadań, zasady podawania zup i dań zasadniczych, zasady obsługi przy podawaniu przekąsek i deserów, ? Techniki podawania napojów bezalkoholowych, zasady podawania napojów gorących, zasady podawania napojów zimnych, ? Techniki podawania napojów alkoholowych, dobór alkoholu do rodzaju potrawy, sposoby serwowania: piwa, wódek, likierów, drinków, techniki podawania wina oraz jego dekantacja, ? Obsługa gości restauracyjnych, powitanie, serwis, obsługa z prawej/lewej strony klienta, podziękowanie i pożegnanie gości, ? Systemy rozliczeń kelnerskich: system bloczkowy, francuski, półfrancuski, kas kelnerskich. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym kursu. Wykonawca ma zapewnić m.in.: odzież ochronną, szeroki asortyment szkła, talerze, sztućce, komplety do nakryć stołu, obrusy, serwetki, tace kelnerskie, alkohole butelkowane tylko oryginalne niezbędne do realizacji kursu, napoje bezalkoholowe, syropy smakowe, sosy, przyprawy i inne drobne produkty spożywcze, owoce podstawowe i egzotyczne, warzywa, dodatki komplementarne do drinków typu słomki, mieszadełka, szpadki oraz wszystko co jest niezbędne do funkcjonowania baru w restauracji. 6. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. 8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 9. Wykonawca zobowiązuję się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć; 11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr I. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. " Kurs baristy" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14924
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMBI Co Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn "Kurs barmański". |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18231.06
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Kształcenia Zawodowego s.c. Mariusz Kotarzewski,Bartosz Prońko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28495
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr III:" Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn "Kurs kelnerski" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13567.46
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12493
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1c)
- Organizacja i przeprowadzenie 9 kursów zawodowych dla młodzieży, realizowanych przez Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie i Zamościu - 9 części
- Kurs kosmetyczny
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.