To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510112730-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Jednostka Wojskowa Nr 6021: Dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) części, filtrów i opon do pojazdów samochodowych oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524154-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540056192-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa Nr 6021, Krajowy numer identyfikacyjny 14626847100000,
ul. Żwirki i Wigury
9/13,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261847581, e-mail
ozgst.zampub@ron.mil.pl, faks
261847577.
Adres strony internetowej (url): http://www.ozgst.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: obrona - jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) części, filtrów i opon do pojazdów samochodowych oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):04/2019/PN/CZOŁG.SAM./MPS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych i nieregenerowanych) części, filtrów i opon do pojazdów samochodowych oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021,z podziałem naponiższe częścizamówienia:-I część zamówienia -dostawa części zamiennychdopojazdów ciężarowych (załącznik nr 1.1);-II część zamówienia -dostawa części zamiennych doautobusów (załącznik nr 1.2);-IIIczęść zamówienia -dostawa opon dopojazdów osobowych (załącznik nr 1.3);-IVczęść zamówienia-dostawa opon dopojazdów ciężarowych (załącznik nr 1.4);-Vczęść zamówienia -dostawa opon doautobusów (załącznik nr 1.5);-VIczęść zamówienia -dostawamateriałów pędnych i smarów(załącznik nr 1.6).2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich -części i akcesoria do pojazdów i silników do nich09211100-2-oleje silnikowe09211620-3-oleje smarowe wewnętrzne24951100-6-smary09210000-4-preparaty smarowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów autobusów. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa opn do pojazdów osobowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa opn do pojazdów ciężarowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa opn do autobusów. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Brak ważnych ofert. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r, poz. 1986 z późn. zm.) tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu [...]". |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa materiałów pędnych i smarów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27235.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: p. Mariuszem WALIGÓRĄ prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowa OLMEX Mariusz Waligóra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42155.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Umowę zawarto w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 - 46 w związku z art. 99 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Zawierana Umowa ma charakter Umowy ramowej, określa warunki realizacji zamówień na dostawy tzw. zamówienia cząstkowe, jakie mogą być udzielone przez ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCY z którym ma zawartą Umowę ramową. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Świadczenie usług serwisowych, przeglądów i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku w latach 2024-2025
- Zakup i sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.