To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510112555-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Gmina Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Lublin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt "com.unity.lab: Lizbońska Strategia Rozwoju Lokalnego dla Sąsiedztw lub Obszarów Priorytetowych Interwencji: zintegrowany zestaw narzędzi"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536341-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540081288-N-2019, 540083992-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000,
ul. Pl. Króla Władysława Łokietka
1,
20-109
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
814 663 000, e-mail
zamowienia@lublin.eu, faks
814 663 001.
Adres strony internetowej (url): https://lublin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Lublin
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-P-I.271.48.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w tym: 1.1) Komputer mobilny - 5 szt. 1.2) Zestaw komputerowy typ A - 184 szt. 1.3) Zestaw komputerowy typ B - 11 szt. 1.4) Zestaw komputerowy typ C - 1 szt. 1.5) Skaner dokumentowy typ A - 5 szt. 1.6) Skaner dokumentowy typ B - 14 szt. 1.7) Projektor - 2 szt. 1.8) Monitor - 3 szt. 2. Kody CPV: 2.1) 30214000-2 Stacje robocze, 2.2) 30213100-6 Komputery przenośne, 2.3) 30231300-0 Monitory ekranowe, 2.4) 30216110-0 Skanery komputerowe, 2.5) 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 2.6) 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30216110-0, 32322000-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
759603.72
Liczba otrzymanych ofert:
32
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pomarex Andrzej Pomarański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
730000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.