To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-24
Ogłoszenie nr 510111327-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w
pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział
Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.12.2020.RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528555-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800113,
ul. 1-go Maja
6,
45-068
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(77) 400-09-41, e-mail
zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.12.2020.RB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP.WOP.ZP.12.2020.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. 1. W ramach remontu należy wykonać w szczególności: 1) wymianę okien: wymiana istniejących okien (5 szt.) drewnianych jednoszybowych w lokalach użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na okna wykonane z PCV, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni okien; 2) wymianę przeszklonych drewnianych drzwi zewnętrznych: wymiana istniejących drzwi zewnętrznych drewnianych (1 szt.) wejściowych wraz z naświetlem, prowadzących do lokali użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na drzwi wykonane z PCV, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni drzwi; 3) wymianę drzwi wejściowych: wymiana istniejących drzwi zewnętrznych (1 szt.) wejściowych, prowadzących od parkingu do pomieszczeń biura KOWR zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na drzwi wykonane z aluminium, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni drzwi wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (drzwi objęte systemem kontroli dostępu). 2. Ogólny zakres robót: 1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE Zakres prac rozbiórkowych obejmuje w szczególności: - demontaż stolarki i ślusarki okiennej, drzwiowej i naświetli; - demontaż okładzin podłogowych i ściennych; - demontaż obudowy okiennej i grzejnikowej; 2) TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE - przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne, - wykonanie ręcznie gładzi gipsowych zwykłych na ścianach i ościeżach otworów, Powyższy wykaz obejmuje zakres robót podstawowych. Wykonawca powinien przewidzieć i wycenić ewentualne prace pomocnicze, konieczne do realizacji wymienionych prac podstawowych. 3) STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV i aluminium, - montaż naświetla zewnętrznego, - montaż zewnętrznej stolarki okiennej, - prace towarzyszące przy drzwiach aluminiowych (związane z objęciem drzwi systemem kontroli dostępu) - drobne prace wykończeniowe. Potwierdzeniem wykonania robót będzie protokół zdawczo - odbiorczy wykonania robót. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy, których wykonanie Wykonawca uwzględnił w cenie oferty należy również, w szczególności: 1) realizacja robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 2) dostawa materiałów wykorzystywanych do wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymagalnych uzgodnień (jeżeli są wymagane) i odbiorów, 4) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych przepisami prawa oraz specyfiką funkcjonowania Zamawiającego, prób, badań i odbiorów, których pozytywny wynik jest warunkiem dokonania pozytywnego odbioru technicznego robót. 5) wykonania na swój koszt i ryzyko w okresie gwarancji napraw serwisowych z uwzględnieniem w szczególności kosztów dojazdu, robocizny, dostawy i wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, usunięcia i utylizacji wymienionych elementów, 6) wykonania na swój koszt i ryzyko w okresie gwarancji przeglądów technicznych i innych czynności serwisowych, wynikających w instrukcji użytkowania oraz obowiązujących przepisów i norm prawnych z uwzględnieniem w szczególności osztów dojazdu, robocizny, dostawy i wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, usunięcia i utylizacji wymienionych elementów; 7) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 4. Szczegółowy zakres robót został opisany w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 5A, b) przedmiarze robót- załącznik nr 5B, c) planach, rysunkach lub innych dokumentach: szkicach stolarki, ślusarki otworowej oraz pomieszczeń objętych remontem - załącznik nr 5C, d) pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 4 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45421131-1, 45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31236.67
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radosław Jandura "DEKART"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29950
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą - II Postępowanie
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.