eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.12.2020.RB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-24

Ogłoszenie nr 510111327-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.12.2020.RB

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528555-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800113, ul. 1-go Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (77) 400-09-41, e-mail zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.12.2020.RB

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP.WOP.ZP.12.2020.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach usługowych w budynku administracyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, przy ul. 1 Maja 6. 1. W ramach remontu należy wykonać w szczególności: 1) wymianę okien: wymiana istniejących okien (5 szt.) drewnianych jednoszybowych w lokalach użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na okna wykonane z PCV, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni okien; 2) wymianę przeszklonych drewnianych drzwi zewnętrznych: wymiana istniejących drzwi zewnętrznych drewnianych (1 szt.) wejściowych wraz z naświetlem, prowadzących do lokali użytkowych zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na drzwi wykonane z PCV, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni drzwi; 3) wymianę drzwi wejściowych: wymiana istniejących drzwi zewnętrznych (1 szt.) wejściowych, prowadzących od parkingu do pomieszczeń biura KOWR zlokalizowanych na parterze budynku KOWR OT w Opolu, przy ul. 1 Maja 6, na drzwi wykonane z aluminium, z zachowaniem istniejących podziałów powierzchni drzwi wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi (drzwi objęte systemem kontroli dostępu). 2. Ogólny zakres robót: 1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE Zakres prac rozbiórkowych obejmuje w szczególności: - demontaż stolarki i ślusarki okiennej, drzwiowej i naświetli; - demontaż okładzin podłogowych i ściennych; - demontaż obudowy okiennej i grzejnikowej; 2) TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE - przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne, - wykonanie ręcznie gładzi gipsowych zwykłych na ścianach i ościeżach otworów, Powyższy wykaz obejmuje zakres robót podstawowych. Wykonawca powinien przewidzieć i wycenić ewentualne prace pomocnicze, konieczne do realizacji wymienionych prac podstawowych. 3) STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV i aluminium, - montaż naświetla zewnętrznego, - montaż zewnętrznej stolarki okiennej, - prace towarzyszące przy drzwiach aluminiowych (związane z objęciem drzwi systemem kontroli dostępu) - drobne prace wykończeniowe. Potwierdzeniem wykonania robót będzie protokół zdawczo - odbiorczy wykonania robót. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy, których wykonanie Wykonawca uwzględnił w cenie oferty należy również, w szczególności: 1) realizacja robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 2) dostawa materiałów wykorzystywanych do wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymagalnych uzgodnień (jeżeli są wymagane) i odbiorów, 4) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych przepisami prawa oraz specyfiką funkcjonowania Zamawiającego, prób, badań i odbiorów, których pozytywny wynik jest warunkiem dokonania pozytywnego odbioru technicznego robót. 5) wykonania na swój koszt i ryzyko w okresie gwarancji napraw serwisowych z uwzględnieniem w szczególności kosztów dojazdu, robocizny, dostawy i wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, usunięcia i utylizacji wymienionych elementów, 6) wykonania na swój koszt i ryzyko w okresie gwarancji przeglądów technicznych i innych czynności serwisowych, wynikających w instrukcji użytkowania oraz obowiązujących przepisów i norm prawnych z uwzględnieniem w szczególności osztów dojazdu, robocizny, dostawy i wymiany części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, usunięcia i utylizacji wymienionych elementów; 7) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 4. Szczegółowy zakres robót został opisany w: a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 5A, b) przedmiarze robót- załącznik nr 5B, c) planach, rysunkach lub innych dokumentach: szkicach stolarki, ślusarki otworowej oraz pomieszczeń objętych remontem - załącznik nr 5C, d) pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 4 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45421131-1, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31236.67
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radosław Jandura "DEKART"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Środkowa 3
Kod pocztowy: 45-438
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23511.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39494.07
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.