eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-03

Ogłoszenie nr 510110479-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Gmina Juchnowiec Kościelny: Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie II.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr UDA-RPPD.080202-20-0010/17-00 o dofinansowanie Projektu ,,Przedszkola marzeń´´ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539004-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540081075-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Juchnowiec Kościelny, Krajowy numer identyfikacyjny 00054221500000, ul. ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 132 880, e-mail sekretariat@juchnowiec.gmina.pl, faks 857 132 881.
Adres strony internetowej (url): http://www.juchnowiec.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie II.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.2.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażania wskazanego w załączniku nr 8. Schemat zabudowy indywidualnej ZI 1 przedstawia załącznik nr 9, schemat zabudowy indywidualnej ZI2 przedstawia załącznik nr 10. Zabudowa ZL1 Przed wykonaniem zabudowy ZL 1 należy dokonać pomiarów na budowie i zweryfikować je z projektem. Szafki kuchenne dolne do zabudowy w kolorze szarym Głębokość 60 cm wysokość 90 cm 60-jednodrzwiowa( 3 półki) 60 jednodrzwiowa ( 3 półki) 90-szafka pod zlewozmywak 2-drzwiowa 60-jednodrzwiowa( 3 półki) 60 jednodrzwiowa ( 3 półki) Blat kuchenny laminowany, zabezpieczenie ściany nad blatem z płytek ceramicznych białych 20x20, fuga jasno szara. Szafki kuchenne wiszące w kolorze szarym Głębokość 40 cm Wysokość 70 cm 60-jednodrzwiowa( 3 półki) 60 jednodrzwiowa ( 3 półki) 90-dwudrzwiowa ( 3 półki) 60-jednodrzwiowa( 3 półki) 60 jednodrzwiowa ( 3 półki) Zabudowa ZI2 Przed wykonaniem zabudowy ZI2 należy dokonać pomiarów na budowie i zweryfikować je z projektem. Szafki kuchenne dolne do zabudowy w kolorze szarym 80-szafka pod zlewozmywak 2-drzwiowa 40-jednodrzwiowa( 3 półki) Blat kuchenny laminowany, zabezpieczenie ściany nad blatem z płytek ceramicznych białych 20x20, fuga jasno szara. Szafki kuchenne wiszące w kolorze szarym Głębokość 40 cm Wysokość 70 cm 80-dwudrzwiowa ( 3 półki) 40-jednodrzwiowa( 3 półki) Przy wycenie zabudowy ZI1 i ZI2 nie należy uwzględniać zakupu i montażu płytek ceramicznych. W wycenie ZI1 i ZI2 należy uwzględnić dostawę i montaż zlewozmywaków i baterii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134279.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół ,,CEZAS'' sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165067.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165692.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.