eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-06-03

Og³oszenie nr 510110342-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 538487-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja rz±dowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.39.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1_Chrzanów

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie uniewa¿nione ze wzglêdu na brak ofert, na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 Pap.

CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2_Miechów

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie uniewa¿nione ze wzglêdu na brak ofert, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 Pzp.

CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3_My¶lenice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 7261.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WROTOM Sp. z o o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciep³ownicza 23B
Kod pocztowy: 31-574
Miejscowo¶æ: Kraków
Kraj/woj.: ma³opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 6031.92
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 6031.92
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 6031.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4_Olkusz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 29072.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WROTOM Sp. z o o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ciep³ownicza 23B
Kod pocztowy: 31-574
Miejscowo¶æ: Kraków
Kraj/woj.: ma³opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 21082.45
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 21082.45
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 21082.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 5

NAZWA: Zadanie 5_O¶wiêcim

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie uniewa¿nione ze wzglêdu na brak ofert, na podstawie srt. 93 ust.1 pkt.1 Pzp.

CZÊ¦Æ NR: 6

NAZWA: Zadanie 6_Wadowice

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

Postêpowanie uniewa¿nione ze wzglêdu na brak ofert, na podstawie art.93 ust.1 pkt.1 Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.