eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › KONSERWACJA INSTALACJI W BUDYNKU I URZĄDZEŃ SCENICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-03

Ogłoszenie nr 510110055-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie: KONSERWACJA INSTALACJI W BUDYNKU I URZĄDZEŃ SCENICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546198-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27807200000000, ul. ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 287 071, e-mail Piotr.iwanowski@teatrroma.pl, faks 226 217 233.
Adres strony internetowej (url): https://www.teatrroma.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA INSTALACJI W BUDYNKU I URZĄDZEŃ SCENICZNYCH W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji: elektrycznej, światłowodowej instalacji multimedialnej, instalacji oświetleniowej w technologii DMX, instalacji eternetowej i urządzeń scenicznych: oświetleniowych, multimedialnych oraz opieka i nadzór nad jego eksploatacją na scenie głównej, scenie Novej w obiekcie Zamawiającego. Urządzenia sceniczne przeznaczone do konserwacji między innymi: - zapadnie, - obrotówka, - sztankiety, - wciągarki, - system podwieszenia do latania nad widownią i sceną, - platformy samojezdne sterowane bez przewodowo z odczytem pozycji poprzez laser, - MDG (urządzenie do wytwarzania dymów), - glaciatory (urządzenia do wytwarzania dymów). - i inne wskazane przez Zamawiającego. Urządzenia oświetleniowe przeznaczone do konserwacji między innymi: - claypacky profile i spoty, b-eye, wash, - etc15-30 stopni oraz 25-50 stopni, - spoty prowadzące, - urządzenia żarowe - i inne wskazane przez Zamawiającego. Urządzenia multimedialne przeznaczone do konserwacji między innymi: - ekrany Led (4 szt. jeżdżące na platformach - bezprzewodowo, 3 szt. stacjonarne, - monitory reklamowe na foyer teatru, - ekrany bezszwowe, - projektory - i inne wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego polegających na dokonywaniu nadzoru, przeglądów konserwacyjnych oraz napraw w nagłych przypadkach (bezpośrednio przed lub w czasie Imprezy) urządzeń scenicznych, multimedialnych, oświetleniowych oraz instalacji (elektrycznej, światłowodowej, eternetowej, DMX) w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie powinno zostać zrealizowane od dnia 01.09.2019 r. do 31.08.2022 r. (36 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ może go wykonać tylko jeden Wykonawca ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia gdyż mogłoby to spowodować niepotrzebne konflikty i utrudnienia w pracy. Zamówienie w danym momencie wykonywane jest przez 1 osobę. Nie jest więc możliwe podzielenie czynności, które wykonuje jedna osoba. Czynności te tworzą spójną całość zapewniającą działanie wszystkich urządzeń jako jednego systemu. Podział zamówienia nie wpłynąłby na większą dostępność do zamówienia - zamówienie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 598500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LPB Grzegorz Zyśk
Email wykonawcy: grzegorz.zysk@2p.pl
Adres pocztowy: ul. Pułtuska 1/1
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 719550.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 719550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.