eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Budowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach budowy "Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce" w systemie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 510108929-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Gmina Miasto Ustka: Budowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach budowy "Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce" w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 9 Mobilność, Działania 9.1 Transport Miejski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oraz budżetu Gminy Miasto Ustka.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515338-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059583-N-2019, 540063954-N-2019, 540068945-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach budowy "Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce" w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKiOŚ-ZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowiących element "Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce". 2. Przedmiot zamówienia dotyczy I Etapu układu komunikacyjnego rozpoczynającego się od km 0+485,55 zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i obejmuje: 2.1. wykonanie dokumentacji budowlanej w oparciu o PFU zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 2.2. wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt. 2.1. W zakres realizacji robót budowlanych wchodzi: a) wykonanie i wdrożenie na czas trwania robót tymczasowej organizacji ruchu, b) wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, c) zgłoszenie rozpoczęcia budowy/robót budowlanych w odpowiednim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, d) wykonanie rozbiórek, e) budowa infrastruktury komunikacyjnej wraz z budową i przebudową sieci, f) wykonanie robót towarzyszących (wycinki, organizacja ruchu itd.), g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w przypadku konieczności jego uzyskania); w przypadku braku konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót; 2.3. wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury w oparciu o załączoną dokumentację budowlaną stanowiącą załącznik nr 9-11 do SIWZ. W zakres realizacji robót budowlanych wchodzi: a) zgłoszenie rozpoczęcia budowy/robót budowlanych w odpowiednim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, b) budowa przyłącza wody, przyłącza kanalizacji sanitarnej i przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku wodociągowej kolejowej wieży ciśnień, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie terenu objętego przedmiotem zamówienia, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących pracę fizyczną, które w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem: 5.1. robót rozbiórkowych, 5.2. robót konstrukcyjno-budowlanych, 5.3. robót elektrycznych, 5.4. robót sanitarnych, 5.5. robót teletechnicznych, 5.6. robót drogowych, 5.7. montażem wiat i elementów małej architektury, 5.8. robót w zakresie zieleni. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213300-6


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45111300-1, 45316100-6, 45233120-6, 71320000-7, 71332000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9276746.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRĘŻEL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 1
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16496064.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16496064.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16496064.48
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: opracowanie dokumentacji budowlanej

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.