To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 510108898-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji ZRID i realizacja zadania pn: "Rozbudowa dróg gminnych : ul. Dworcowej i ul. Jana Pawła II w Piasecznie w zakresie skrzyżowania wraz z dojazdami" - roboty dodatkowe w ramach zadania "Ulica Dworcowa w Piasecznie - przebudowa skrzyżowań ul. Jana Pawła II z ul. Dworcową i ul. Jana Pawła II z ul. Powstańców Warszawy".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550080789-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 15891289000000,
ul. ul. Kościuszki
5,
05-500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów budowlanych oraz wykonawczych wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji ZRID i realizacja zadania pn: "Rozbudowa dróg gminnych : ul. Dworcowej i ul. Jana Pawła II w Piasecznie w zakresie skrzyżowania wraz z dojazdami" - roboty dodatkowe w ramach zadania "Ulica Dworcowa w Piasecznie - przebudowa skrzyżowań ul. Jana Pawła II z ul. Dworcową i ul. Jana Pawła II z ul. Powstańców Warszawy".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Spr. 42/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: realizacja robót dodatkowych wskazanych w protokole konieczności nr 1/04/2020 z dnia 28.04.2020r., stanowiącym Załącznik nr 1. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: o Roboty drogowe: - zatoka autobusowa - ciąg pieszo-rowerowy o zakup i montaż wiaty przystankowej o zakup i montaż bramy przesuwnej o roboty związane z sygnalizacją świetlną
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
234342.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAL-BRUK Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
289050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 61% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający - Gmina Piaseczno może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z zaistnieniem przesłanek z art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w związku z treścią art. 15r ust 4 ustawy z dnia 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych w związku z art. 144 ust 1 pkt 3 ustawy. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, co miało miejsce w tym przypadku w §17 ust. 2 pkt a i d umowy IDR.3.2019 z dnia 28.06.2019 r. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym w związku z koniecznością wykonania dokumentacji zamiennej w zakresie budowy zatoki autobusowej, zmiany przebiegu ciągu pieszo-rowerowego, zmiany organizacji ruchu, zmian dotyczących sygnalizacji świetlnej, a także zmian dotyczących przebudowy ogrodzeń co wynika z Protokołu konieczności Nr 1/04/2020 z dnia 28.04.2020 r.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- "Koszenie poboczy, usuwanie drzew i krzaków".
- Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.