eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów elektrycznych - artykułów oświetleniowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-31

Ogłoszenie nr 510108716-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.

Komenda Stołeczna Policji: Dostawa materiałów elektrycznych - artykułów oświetleniowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528360-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064074-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000, ul. ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 6038608, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks (22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów elektrycznych - artykułów oświetleniowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP-1757/19/92/IR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych - artykuły oświetleniowe, zwanych dalej asortymentem - zgodnie ze formularzem cenowym/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 2.Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 3.W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w ilościach i rodzajach wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co każdorazowo zostanie określone w zamówieniu, w którym mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej, od wskazanej w kol. 4 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, ilości asortymentu, przy czym wartość umowy może zostać zmniejszona maksymalnie o 40 %. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z powyższego prawa. 4.Zamawiający będzie udzielał zamówień wysyłając do Wykonawcy, z którym zawrze umowę, zamówienie, w których określi ilość i rodzaj zakupywanego asortymentu. 5.Wskazane w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania symbole oraz nazwy producenta mają na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą wyłącznie ustaleniu standardu produktu. W pozycjach załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, w których wskazano symbole oraz nazwy producenta dopuszcza się zaoferowanie asortymentu równoważnego o parametrach nie gorszych od wskazanych w kol. 2 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany złożyć oświadczenie (wzór - załącznik nr 4 do dokumentacji postępowania), że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. 6.Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment: a.był fabrycznie nowy, zgodny co do opisu określonego w załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania; b.opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania; c.wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem. 7.Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment (odpowiednio do rodzaju) posiadał aktualne deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty techniczne - nie dotyczy asortymentu, o którym mowa w poz. 72 załącznika załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego ww. dokumentów. 8.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a.transportu asortymentu do Magazynu Komendy Stołecznej Policji w Warszawie, przy ul. Karolkowej 46; b.rozładunku dostarczonego asortymentu i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; c.dokonania odbioru zużytego asortymentu z obiektów przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie oraz przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie oraz przekazania Karty Przekazania Odpadu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 12 grudnia 2014 roku (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973) - załącznik nr 5 do rozporządzenia) w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty podpisania protokołu ilościowego dostawy w ilości nie większej niż ilość dostarczonego asortymentu. 9.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić: a.minimum 12 miesięcznej gwarancji na asortyment, o którym mowa w poz. od 1 do 27 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, b.minimum 24 miesięcznej gwarancji na asortyment, o którym mowa w poz. od 28 do 162 załącznika nr 1 do dokumentacji postępowania, jednakże nie krótszej niż gwarancja Producenta - liczonych od daty podpisania bez uwag przez Strony protokołu odbioru dostawy. W przypadku, gdy gwarancja Producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 10.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć asortyment w terminie minimum 2 - maksimum 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania zamówienia przez zamawiającego. 11.Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez strony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31510000-4


Dodatkowe kody CPV: 31520000-7, 31530000-0, 31531000-7, 31532110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149999.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elgomar Marcin Guzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Władysława Jagiełły 34A
Kod pocztowy: 96-316
Miejscowość: Sade Budy
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168790.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156646.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258898.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.