eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie"- etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510108417-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Gmina Uniejów: "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie"- etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506443-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540022352-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Uniejów, Krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl, faks 632 888 192.
Adres strony internetowej (url): www.uniejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie"- etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2020 AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie" . 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 2.1 CZEŚĆ 1: "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie - zagospodarowanie bulwarów" 2.1.1 Planowana inwestycja obejmuje Działki o numerach ewidencyjnych: 6/5, 6/6, 6/7, 5/15, 5/7, 469, 474/1, 476, 1555, 1585/1,1564, 1599/6, 2148, 2149/1, 2149/3, położonych w obrębie geodezyjnym 0001 m. Uniejów, gm. Uniejów 2.1.2 Zakres planowanych zadań inwestycyjnych obejmuje realizację następujących obiektów i zadań służących codziennej rekreacji: ? fontanny (2 szt.)- o Wodny krąg - Zadanie 1B o Fontanna poniżej hotelu - Zadanie 1C, ? demontowalne pomosty pływające (5 szt.), o Pomost poniżej zamku - Zadanie 2A o Pomosty przy plaży (2 szt.) - Zadanie 2B, o Pomost przy kładce pieszej - Zadanie 2C o Pomost przystani kajakowej- Zadanie 2D ? ? szlaki rekreacyjno-poznawcze - Zadanie 3: ? Ptaki Środkowej Warty, ? Uniejów na przestrzeni dziejów, ? plac zabaw dla dzieci -Zadanie 4, ? siłownia terenowa -- Zadanie 5, ? przejście na odnogą rzeki - mostek - Zadanie 6, ? siedziska na skarpie - Zadanie 7, ? demontowalne pomosty spacerowo - odpoczynkowe (4 szt.): o pomost na palach - przy kładce pieszej - Zadanie 8A o pomosty na palach - przy ciągu spacerowym - brzeg wschodni (Zadanie 14 A) - Zadanie 8B, 8C, 8D, 8E, 8F ? pochylnia umożliwiająca dostęp osobom niepełnosprawnym (od strony ulicy Tureckiej) - Zadanie 9 ? schody terenowe umożliwiające dostęp do ciągu spacerowego - brzeg wschodni (od strony ulicy Tureckiej) - Zadanie 10 ? pergole - miejsca odpoczynku - Zadanie 11 o pergola pojedyncza - Zadanie 11A, 11B o pergola potrójna - Zadanie 11C ? demontowalny ciąg pieszy na palach - Zadanie 12A, ? pochylnia - Zadanie 12B ? zielony krąg odpoczynkowy - Zadanie 13 ? ciągi spacerowe - brzeg wschodni - Zadanie 14 A, brzeg zachodni - Zadanie 14B ? kino letnie - Zadanie 15, ? szlak rekreacyjny, tzw. Szlak Bosych Stóp - Zadanie 16, ? droga dojazdowa do przystani kajakowej - Zadanie 17, ? przystań kajakowa - Zadanie 18, ? ścieżka pieszo - rowerowa - Zadanie 19, ? chodnik - ul. Turecka - Zadanie 20 Wszystkie projektowane elementy służące rekreacji, tj.: urządzenia siłowni terenowej, urządzenia placu zabaw, pomosty pływające zaplanowano jako demontowalne na wypadek zagrożenia powodziowego. 2.1.3 Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 7 projekt budowlano-wykonawczy Załącznik nr 9 Przedmiar robót 2.1.4 Kod CPV 45242000-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45244200-1 Mola 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45248400-1 Roboty budowlane w zakresie przystani 2.1.5 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ 2.2. CZĘŚĆ 2 "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie- Plac Bogumiła" 2.2.1 Planowana inwestycja obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: 1556, 1557, położone w obrębie geodezyjnym 0001 m. Uniejów 2.2.2 Zakres prac obejmuje wykonanie robót i obiektów w następującym zakresie: * fontanny połączonej z kaskadowo płynącą wodą * ciągów schodów z obu stron kaskady wodnej, * tarasów ziemnych na pozostałej powierzchni działki, * ścieżek * 2..2.3 Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 7 projekt budowlano-wykonawczy Załącznik nr 9 Przedmiar robót 2.2.4 Kod CPV 45242000-5 Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 4.Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w pomocniczym przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, koszty opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. 5.Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 6 Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 7.Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym. 8.Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. 9.Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 10. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 11. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji załącznikach do niego za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. 13. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub dwóch części 14. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 15. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 2) zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 3) uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 4) uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 5) wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 6) oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 7) zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 8 ) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 9) zgłaszania Inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 10) przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 11) wywozu i utylizacji odpadów i gruzu. 12) zgłoszenia wykonanych robót do odbioru 13)przedłużenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy oraz w przypadkach określonych postanowieniami niniejszej umowy, 14)uczestniczenie w przeglądach, w okresie rękojmi i gwarancji, na każde wezwanie Zamawiającego. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45242000-5


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie - zagospodarowanie bulwarów"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14399019.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Park -M Poland Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piaski 12
Kod pocztowy: 33-340
Miejscowość: Stary Sącz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10198308.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10198308.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18212610
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 75%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Budowa infrastruktury turystycznej oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Warty w Uniejowie- Plac Bogumiła"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa wartość jaką Zamawiający zamierzał i mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.)

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.