To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-31
Ogłoszenie nr 510108337-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY MIODOWEJ W PABIANICACH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W OSIEDLU DĄBROWA W PABIANICACH W AGLOMERACJI ŁÓDŹ, ZADANIE 7 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ - CZĘŚĆ 3"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020, Priorytet: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529511-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10020366800000,
ul. ul. Warzywna
3,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 259 171, e-mail
jrp@zwik.pabianice.pl, faks
422 259 171.
Adres strony internetowej (url): http://wortal.zwik.pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY MIODOWEJ W PABIANICACH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W OSIEDLU DĄBROWA W PABIANICACH W AGLOMERACJI ŁÓDŹ, ZADANIE 7 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ - CZĘŚĆ 3"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/JRP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Miodowej w Pabianicach, polegająca na budowie: a) kanału grawitacyjnego sanitarnego z rur PVC, DN200 o długości ok. 358,73 m, b) odejść bocznych w kierunku posesji z rur PVC, DN160 - 22 sztuk, o długości ok. 131,72 m, c) studni rewizyjnych betonowych Ø1200 - 7 sztuk. Zakres rzeczowy od studni S2 do studni S5 jest wyłączony z postępowania przetargowego i nie będzie realizowany w ramach niniejszego zamówienia. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga: a) Wykonania określonych w punkcie 1 robót budowalnych. b) Uporządkowania placu budowy. c) Wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 2 egzemplarze. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Realizacja prac winna przebiegać zgodnie z: a) Dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego, b) Zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.656.2018 z dnia 06.11.2018 roku, przyjętym bez uwag i sprzeciwu przez Wydział Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach w dniu 28.11.2018 roku. c) Zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, w tym z przepisami Prawa Budowlanego, BHP, przeciwpożarowymi i o ochronie środowiska. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonany wyłącznie z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonania wszystkich elementów i rodzajów robót wchodzących w skład zamówienia. 7. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 9. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2019 roku. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Materiały muszą uzyskać zatwierdzenie Inspektora Nadzoru, w oparciu o złożone przez Wykonawcę wnioski o zatwierdzenie materiału. d) Wykonawca będzie odpowiedzialny za aktualizację, jeśli będzie tego wymagał Zarządca Drogi, przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu oraz zapewnienie czasowych dojazdów do posesji, e) Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia nadzoru archeologicznego nad wszelkimi pracami ziemnymi; - uzyskania niezbędnych w tym zakresie pozwoleń; - dołączenia do dokumentacji powykonawczej raportu z nadzoru archeologicznego. Koszty nadzoru archeologicznego należy uwzględnić w cenie oferty. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych, za wyjątkiem robót zanikających i ulegających zakryciu. b) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po zakończeniu prac odbiorowych całego zakresu przedmiotu zamówienia, c) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, d) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. e) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu Dąbrowa w Pabianicach w aglomeracji Łódź" dofinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, Priorytet: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach. 13. Zamawiający zobowiązuje się do: a) przekazania Wykonawcy placu budowy w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, b) dostarczenia posiadanej dokumentacji technicznej oraz dokumentów potwierdzających dokonanie zgłoszenia robót budowlanych, c) wskazania punktu poboru wody, d) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, e) zapłaty opłat za zajęcie pasa drogowego do wysokości 5.000,00 PLN, opłaty za zajęcie pasa wynikające z przekroczenia w/w kwoty ponosi Wykonawca, na podstawie not obciążeniowych wystawionych przez Zamawiającego - opłaty administracyjne za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym zostaną pokryte przez Zamawiającego. f) zapewnienia odbioru wykonanych robót (odbiory robót ulegających zakryciu, częściowe i odbiór końcowy) z wyjątkiem tych, które zostały wykonane niezgodnie z wymogami technicznymi lub postanowieniami umowy. 14. Główny kod CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane Dodatkowy kod CPV: 45.33.23.00-6 - roboty instalacyjne kanalizacyjne Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
266744.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU JONTEX Piotr Jończyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
328094.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.