To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-19
Ogłoszenie nr 510107875-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.
Straż Miejska Miasta Lublin: Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512783-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43268646000000,
ul. Podwale
3 A,
20-117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 50 00, e-mail
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu, faks
81 466 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.sm.bip.lublin.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SM-FN-AD.220.3.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 25 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła - 30 szt. i czapka letnia typu sportowego - 22 szt. 2) część 2: kurtka zimowa długa ¾ z podpinką - 24 szt. i kurtka uniwersalna z podpinką 58 szt. 3) część 3: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 20 szt., spodnie zimowe proste - 27 szt., spodnie letnie proste - 43 szt. i spódnica letnia - 7 szt. 4) część 4: kamizelka służbowa - 45 szt. 5) część 5: koszula w kolorze białym długi rękaw - 27 szt., koszula w kolorze białym krótki rękaw - 93 szt., koszula w kolorze błękitnym długi rękaw - 45 szt. i koszula w kolorze błękitnym krótki rękaw 165 szt. 6) część 6: krawat - 71 szt. 7) część 7: sweter - 36 szt. 8) część 8: szalik - 26 szt. 9) część 9: rękawiczki - 33 pary 10) część 10: pas główny - 28 szt. i pasek skórzany wąski - 25 szt. 11) część 11: pas taktyczny - 20 szt. 12) część 12: skarpety zimowe - 255 par i skarpety letnie -906 par 13) część 13: mundur specjalny: kurtka specjalna - 24 szt. i spodnie długie specjalne - 78 szt. 14) część 14: koszulka typu polo ciemnogranatowa - 150 szt. 15) część 15: marynarka dwurzędowa - 1 szt. 16) część 16: spodnie krótkie typu bermudy - 33 szt. 17) część 17: dystynkcje (pagony) - 393 komplety 18) część 18: kamizelka ostrzegawcza - 17 szt. 19) część 19: koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym - 32 szt. 20) część 20: naszywki haftowane (emblematy) - 906 szt. 21) część 21: buty letnie typu półbuty damskie/męskie - 33 pary, półbuty wyjściowe, typ garniturowy - 3 pary 22) część 22: buty do munduru specjalnego: 41 par 23) część 23: buty zimowe - 23 pary 24) część 24: buty na rower - 23 pary 25) część 25: buty na łódź - 3 pary. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18317000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Skarpety |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3814.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASTOP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4692.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.