eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510107875-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Straż Miejska Miasta Lublin: Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512783-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43268646000000, ul. Podwale 3 A, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 466 50 00, e-mail sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu, faks 81 466 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.sm.bip.lublin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SM-FN-AD.220.3.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 25 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 25 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła - 30 szt. i czapka letnia typu sportowego - 22 szt. 2) część 2: kurtka zimowa długa ¾ z podpinką - 24 szt. i kurtka uniwersalna z podpinką 58 szt. 3) część 3: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 20 szt., spodnie zimowe proste - 27 szt., spodnie letnie proste - 43 szt. i spódnica letnia - 7 szt. 4) część 4: kamizelka służbowa - 45 szt. 5) część 5: koszula w kolorze białym długi rękaw - 27 szt., koszula w kolorze białym krótki rękaw - 93 szt., koszula w kolorze błękitnym długi rękaw - 45 szt. i koszula w kolorze błękitnym krótki rękaw 165 szt. 6) część 6: krawat - 71 szt. 7) część 7: sweter - 36 szt. 8) część 8: szalik - 26 szt. 9) część 9: rękawiczki - 33 pary 10) część 10: pas główny - 28 szt. i pasek skórzany wąski - 25 szt. 11) część 11: pas taktyczny - 20 szt. 12) część 12: skarpety zimowe - 255 par i skarpety letnie -906 par 13) część 13: mundur specjalny: kurtka specjalna - 24 szt. i spodnie długie specjalne - 78 szt. 14) część 14: koszulka typu polo ciemnogranatowa - 150 szt. 15) część 15: marynarka dwurzędowa - 1 szt. 16) część 16: spodnie krótkie typu bermudy - 33 szt. 17) część 17: dystynkcje (pagony) - 393 komplety 18) część 18: kamizelka ostrzegawcza - 17 szt. 19) część 19: koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym - 32 szt. 20) część 20: naszywki haftowane (emblematy) - 906 szt. 21) część 21: buty letnie typu półbuty damskie/męskie - 33 pary, półbuty wyjściowe, typ garniturowy - 3 pary 22) część 22: buty do munduru specjalnego: 41 par 23) część 23: buty zimowe - 23 pary 24) część 24: buty na rower - 23 pary 25) część 25: buty na łódź - 3 pary. Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18317000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Skarpety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3814.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASTOP Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rycerska 28
Kod pocztowy: 15-157
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4692.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4692.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4692.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.