eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-30

Ogłoszenie nr 510107861-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.

Gmina Kaliska: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program OperacyjnyWojewództwa Pomorskiego na lata 2014 -2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2 Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528862-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kaliska, Krajowy numer identyfikacyjny 19167569800000, ul. ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 889 201, e-mail b.sikora@kaliska.pl, faks 585 889 206.
Adres strony internetowej (url): www.kaliska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RR.271.6.2019.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Kaliska", zadanie realizowane zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym (dalej PFU) oraz niniejszą SIWZ. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) zgodnie z wymaganiami PFU wraz z kompletnym wyposażeniem (chyba, że w PFU wyraźnie zaznaczono wyjątki w tym zakresie), infrastrukturą towarzyszącą (w tym niezbędnych przyłączy i połączeń z obiektami zewnętrznymi oraz wjazdem z drogi publicznej) oraz zagospodarowaniem terenu. Uwaga! Z postępowania wyłącza się dostawę ładowarki, której wymagania opisano w PFU. Zamawiający nie posiada pozwolenia na budowę, wniosek o wydanie pozwolenia na budowę jest w gestii Wykonawcy. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w PFU lub dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej obiektów, których dotyczy przedmiot zamówienia. Przed dokonaniem wizji lokalnej Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do przedstawiciela Zamawiającego (tj. Pana Łukasza Kruszyńskiego, tel. 511 893 803, e-mail: l.kruszynski@kaliska.pl) w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 800 - 1400 o wyznaczenie terminu wizji lokalnej oraz wskazać jednocześnie własną propozycję terminu dokonania tej wizji. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są załączniki, tj.: - Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami. - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr RR.6733.17.2017 z dnia 26.01.2018 roku. - wykaz planowanego do zakupu sprzętu i wyposażenia. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt.8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. pracownicy fizyczni - wykonujący bezpośrednio roboty budowlane (robotnicy fizyczni na budowie wykonujący w szczególności roboty: ziemne, betoniarskie, zbrojarskie, murarskie, tynkarskie, posadzkowe, dekarskie, brukarskie oraz instalacyjne elektryczne, automatyki i sanitarne). 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłożyć Zamawiającemu wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności : a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz.1000 ze zm.), (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do kontroli zgodności podanych przez Wykonawcę danych w zakresie przedmiotowego wymogu z rzeczywistym stanem rzeczy. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6. Wszystkie osoby wchodzące w skład Personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie). 7. Wspólny Słownik Zamówień ( Kody CPV) 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45222000-9 Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45222100-0 Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 45213270-6 Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii elektroenergetycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii elektroenergetycznych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5


Dodatkowe kody CPV: 71222000-0, 71320000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45112700-2, 45200000-9, 45222000-9, 45222100-0, 45213270-6, 45230000-8, 45231000-5, 45231400-9, 45231300-8, 45231600-1, 45400000-1, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71310000-4, 71210000-3, 42900000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1374814.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Zojax" s.c. Jan i Zofia Wildman
Email wykonawcy: zojax1@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 3, 83 - 210 Zblewo
Kod pocztowy: 83-210
Miejscowość: Zblewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1691022.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1691022.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2419533
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.