To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-30
Ogłoszenie nr 510107132-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.
Gmina Góra: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w m. Ślubów wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych´´ (branża sanitarna)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
,,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" Operacja pn. ,,Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w m. Ślubów wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych" współfinansowana ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu ,,Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547547-N02019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
56-200
Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
655 443 644, e-mail
poplawski@gora.com.pl, faks
065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url): www.gora.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w m. Ślubów wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych´´ (branża sanitarna)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.40.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,,Przebudowa dachu świetlicy wiejskiej w m. Ślubów wraz z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych´´ w branży sanitarnej. Budynek świetlicy znajduje się w m. Ślubów, numer 22, gmina Góra, powiat górowski, województwo dolnośląskie, na działce nr 75. Powierzchnia zabudowy - 528 m2 Powierzchnia dachu 712 m2 Budynek jednokondygnacyjny, wolnostojący, częściowo podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, przykrytym dachem wielospadowym. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: I Przebudowa dachu: ü Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe ü Roboty dachowe i pokrywcze, ü Roboty dodatkowe i uzupełniające, II Wymiana stropu: ü Roboty rozbiórkowe, ü Roboty odtworzeniowe, III Instalacja elektryczna: - instalacja odgromowa. -instalacja oświetlenia. IV Instalacja oświetlenia wewnętrznego. V Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych: ü Roboty murowe, ü Roboty w kuchni, ü Roboty w pomieszczeniu toalety damskiej oraz nad nim, ü Roboty na poddaszu, ü Roboty na korytarzu i w pomieszczeniu I, ü Roboty w pomieszczeniu WC, ü Schodołaz (dostawa i montaż) UWAGA: Przy realizacji w/w zadania Wykonawca robót winien zabezpieczyć: - 2 zamontowane wewnętrzne klimatyzatory, - posadzkę z klepek drewnianych, - zabezpieczyć okna przed zniszczeniem, - materiał drewno należy ułożyć w stos i przekazać inwestorowi (użytkownikowi), - materiał z rozbiórki należy zutylizować zgodnie z obowiązującym prawem, - zastosować się do wytycznych z Tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót związanych z remontem dachu od strony drogi. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branży sanitarnej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, odpowiednią dla branży. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2018 poz. 1202 z późn. zm. ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. 10. Roboty koordynuje inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2033.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wiesław Pluta
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Wymiana nawierzchni drogi ( ul. Wrzosowa) i chodników ( ul. Hirszfelda) w m. Góra,,
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowej drewnianej Austerii z XVIII wieku w Sławkowie"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.