eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Stary Rynek 7 w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-30

Ogłoszenie nr 510107124-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Stary Rynek 7 w Zielonej Górze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533203-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 36826809700000, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 353-67-04, e-mail uzp@gm.zgora.pl, faks 68 353-36-84.
Adres strony internetowej (url): www.gm.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowy zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Stary Rynek 7 w Zielonej Górze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.261.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku mieszkalnego położonego w Zielonej Górze przy ul. Stary Rynek 7 w Zielonej Górze, na działce nr 316/30. Obiekt pokryty dachem płaskim o spadku około 5%, wpisany jest do rejestru obiektów zabytkowych pod numerem 2568 i podlega ochronie konserwatorskiej. 2. Parametry techniczne budynku: 1) Powierzchnia zabudowy - FZ = 234,70 m2 2) Powierzchnia dachu (rzut płaski) - FD = 234,70 m2 3) Kubatura poddasza - V = 537,10 m3 4) Powierzchnia świetlików (rzut płaski) - FS=11,0 m2 + 3,50 m2 5) Szerokość elewacji frontowej - SF = 10,11 m 3. Planowany zakres prac remontowych: 1) Roboty przygotowawcze, - usunięcie istniejącego pokrycia z papy w całości - usunięcie zawilgoconych i skorodowanych desek z połaci (100%) - demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich gzymsów, okapów oraz przy kominach i świetlikach w 100% - demontaż skorodowanych świetlików (szt. 2) - demontaż zniszczonych okien w strefie poddasza i osadzenie nowych - zdemontowanie nieużytkowanych anten telewizyjnych po konsultacjach z mieszkańcami - na czas wykonywania remontu dachu należy zabezpieczvć strop nad 2 piętrem przed zalewaniem - prace należy wykonywać etapami np. najpierw dach po jednej stronie klatki schodowej, następnie po drugiej - naprawa, wzmocnienie i wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji 2) Wykonanie konstrukcji wzmacniającej krokwie po usunięciu warstwy skorodowanej 3) czyszczenie konstrukcji dachu i jego impregnacja, montaż dodatkowych płatwi w połowie rozpiętości krokwi 4) Wykonanie nowego deskowania i przygotowanie pod ułożenie nowego pokrycia 5) położenie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej 6) wykonanie nowych obróbek blacharskich 7) Wymiana orynnowania z blachy cynk-tytan oraz rur spustowych na wzór istniejących w 100% 8) przemurowanie kominów ponad dachem, remont kominów w strefie poddasza 9) naprawa podłóg z desek - wymiana desek podłogowych na nowe 90%. Po zerwaniu desek należy komisyjnie sprawdzić stan belek stropowych i wypełnienia stropu pod poddaszem nieużytkowym 10) naprawa tynku ścian na poddaszu nieużytkowym 11) montaż nowych wywietrzników w miejsce zdemontowanych 12) wymiana świetlików na nowe o konstrukcji stalowej, szklone szkłem bezpiecznym 13) osadzenie nowego wyłazu dachowego 14) wywóz odpadów na wysypisko. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia polegające na bezpośrednim wykonywaniu pokryć dachowych, robót blacharskich, murarskich, tynkarskich i renowacyjnych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.4. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 17.1.12)). 6. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45422000-7 Roboty ciesielski 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz inne podobne roboty 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Wykonywanie napraw i konserwacji dachów 45261000-4 Wykonywanie pokryć dachowych, krycie dachu papą 45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków 45421160-3 Roboty ślusarskie 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45453100-8 Roboty renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45261000-4 Rynny, rury spustowe i obróbki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261900-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162899.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe VERDACH Mieczysław Sieradzki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lutol Suchy 63A
Kod pocztowy: 66-304
Miejscowość: Brójce
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 171445.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171445.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173821.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.