To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-18
Ogłoszenie nr 510106958-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.
ZUS I Oddział w Łodzi: Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie w zakresie rozbudowy systemu SSWiN, wymiany drzwi ewakuacyjnych i wymiany drzwi garażowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525568-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540064795-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZUS I Oddział w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600403,
ul. Zamenhofa
2,
90-431
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6382740, 42 638 29 65, e-mail
Zamowienia_Lodz1@zus.pl, faks
42 637 52 91.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie w zakresie rozbudowy systemu SSWiN, wymiany drzwi ewakuacyjnych i wymiany drzwi garażowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):210000/271/2/2020-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie w zakresie rozbudowy systemu SSWiN, wymiany drzwi ewakuacyjnych i wymiany drzwi garażowych (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części): Część I - rozbudowa systemu SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Część II - wymiana drzwi ewakuacyjnych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. Część III - wymiana drzwi garażowych w budynku garażowym Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. 2. Zakres robót opisany jest w IV części SIWZ, na którą składają się: 2.1. Część I: 2.1.1. Projekt wykonawczy: Rozbudowa systemu SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12, 2.1.2. Specyfikacja Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Instalacji Niskoprądowej (SWTWiOIN). Rozbudowa systemu SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12, 2.1.3. Przedmiar robót: Rozbudowa systemu SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12. 2.2. Część II: 2.2.1. Opis przedmiotu zamówienia, 2.2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 2.3. Część III: 2.3.1. Opis przedmiotu zamówienia, 2.3.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45314300-4, 45315600-4, 45312000-7, 45316200-7, 32500000-8, 72265000-0, 45421131-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rozbudowa systemu SSWiN w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
221258.63
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JOKOTRONIK Krzysztof Surkont
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
211811.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana drzwi ewakuacyjnych w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5233.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DARTE-MONTAŻ Kieszkowski Robert
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6330.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana drzwi garażowych w budynku garażowym Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3314.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DARTE-MONTAŻ Kieszkowski Robert
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3983.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.