eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn."Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106727-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526730-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082, ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48224438048, e-mail ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks +484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VII.WZP.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych". 2. W zakres prac będących przedmiotem przetargu wchodzą: ? wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 z wymianą urządzeń sanitarnych m.in. w pracowniach dydaktycznych, pomieszczeniach socjalnych oraz gabinecie pielęgniarki i pedagogicznym, wraz z robotami poinstalacyjnymi; ? remont pomieszczeń sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku: toalety damskie i męskie, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych w zakresie branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej ?remont instalacji elektrycznej w pomieszczenia remontowanych na parterze, I i II piętrze budynku: toalety damskie i męskie, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych ? demontaż istniejącej instalacji i urządzeń, wyniesienie z budynku, załadunek i wywóz złomu do punktu skupu; ? wykonywanie na bieżąco prac porządkowych i uporządkowania stanowisk pracy po ich zakończeniu. Sposób prowadzenia prac powinien zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu szkolnego, tzn. wykonywanie bieżących prac porządkowych, wydzielenie pomieszczeń remontowanych i ich odpowiednie oznakowanie itp. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i prowadzenia robót w sposób możliwie bezkolizyjny z wykonywaniem obowiązków przez pracowników szkoły i uczniów oraz stosowanie się w tym zakresie do wymogów dyrektora szkoły. UWAGA: Zamawiający oczekuje prowadzenia prac instalacyjnych montażowych instalacji wody zimnej i kanalizacji w sposób zapewniający działanie instalacji wody zimnej i kanalizacji w czasie pracy placówki oświatowej np. przez wykonanie przełączeń pionów i poziomów, wykonanie by-passów pozwalających na działanie instalacji wod-kan w godzinach 8.00-16.30 w czasie roku szkolnego, w trakcie zajęć lekcyjnych i umożliwiających korzystanie z urządzeń sanitarnych. Konieczne godziny działania instalacji wodnej i kanalizacyjnej należy ustalić z Dyrektorem szkoły. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji tylko części robót wskazanych w Dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia z przedmiarem robót - załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiOR) -załącznik nr 2b do SIWZ, w tym: ? STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - TOM I -Branża: Architektura i konstrukcja ? STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - Branża: Sanitarna ? STWiORB do projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie - Branża: Instalacje elektryczne Ww. dokumenty zostaną opublikowane jako jeden zbiorczy załącznik pod nazwą Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Dokumentacja projektowa- załącznik nr 2c do SIWZ, w tym: ? Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73": Tom I "Architektura i konstrukcja" UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. nr. B-1, B-3, B-4, B-10, B-11, B-12, B-13, B-14. Do opisu przedmiotu zamówienia służy jedynie część dotycząca prac remontowych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze: toalety damska, męska, toalety dla personelu, toalety dla niepełnosprawnych. ?Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73": Tom II branża "Sanitarna" UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. S-01, S-02, S-03, S-04, S-07, S-08, S-09, S-10, S-11, S-12; Do opisu przedmiotu zamówienia służy całość dokumentacji z wyjątkiem rysunków dotyczących instalacji sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych dla niepełnosprawnych w piwnicy budynku oraz w szatniach i natryskach damskich i męskich w piwnicy budynku. ?Projekt budowlano-wykonawczy remontu pomieszczeń sanitarnych oraz wymiany instalacji wod-kan w całym budynku Zespołu Szkół nr 73": Tom III Instalacje elektryczne UWAGA: Wykonawca realizuje wyłącznie roboty budowlane wskazane na, rys. nr E2, E3 (rysunek E3 tylko w zakresie tablic parteru, I i II piętra, bez tablicy "PIWNICE-WC NIEPEŁNOSPRAWNYCH" i bez tablicy "PIWNICE - NATRYSKI"; w pomieszczeniach toalet dla personelu na każdej kondygnacji należy zamontować wentylatory łazienkowe o średnicy min. 125 mm i o wydajności min. 50m3/h; Ww. dokumenty zostaną opublikowane jako jeden zbiorczy załącznik pod nazwą Dokumentacja projektowa. Tam gdzie w ww. Dokumentacji zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 29 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. 4. Przedmiar Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiary robót (dokument zbiorczy) jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ). W związku z wyborem sposobu prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w formie ryczałtu, przedmiar stanowi element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej. Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 5. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej ? patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. 6. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: * opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz * we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. PODWYKONAWCY 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (Formularz Oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/ podwykonawcom oraz firm podwykonawców. 3. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację tych robót budowlanych. 4. W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a) poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach przedmiotowych danych. b) Przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo znajdują się we wzorze umowy. 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, tym samym, dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji w całym budynku oraz remont łazienek na kondygnacjach naziemnych w budynku Zespołu Szkół nr 73 przy ul. Burdzińskiego 4 w Warszawie, w ramach zadania pn.: "Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych". 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe Wykonawcy, zawarte w protokole postępowania, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: * obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie: art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, * obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2, 26 ust.2f oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, 7. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta we wzorze formularza ofertowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45453000-7, 45330000-9, 45310000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 902403.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarosław Szawcow ARSAN
Email wykonawcy: Szawcow@op.pl
Adres pocztowy: ul. E. Ciołka 35/88
Kod pocztowy: 01-445
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 989520.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 989520.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1204416.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.