eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510106684-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Gmina Inowrocław: Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540151-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 09235075400000, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52/ 35 55 810, e-mail sekretariat@gminainowroclaw.eu, faks 523 540 490.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.I.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław w kwocie 2.200.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.829.109,29 zł. 3.1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: (1) Termin uruchomienia kredytu: po podpisaniu umowy (2) Okres spłaty kredytu: spłata odsetek: 12ego każdego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy spłata rat kapitałowych: od 12.01.2021r - 12.12.2028r. (3) Raty miesięczne zgodnie z pkt 12.5 SIWZ (4) Transze kredytu: - I transza w wysokości 2.571.836,29 zł - niezwłocznie po podpisaniu umowy (Dotyczy: I. finansowanie planowanego deficytu: 1.200.000,00 zł II. spłata zobowiązań z tyt. Kredytów i pożyczek: 1.371.836,29 zł) - II transza w wysokości 1.457.273,00 zł - do 15.08.2020 r. (Dotyczy: I. finansowanie planowanego deficytu: 1.000.000,00 zł II. spłata zobowiązań z tyt. Kredytów i pożyczek: 457.273,00 zł) Wyłącznie na potrzeby wyliczenia ceny oferty i obiektywnego porównania złożonych ofert, ustala się następujący termin wypłaty pierwszej transzy - do 15 czerwca 2020 r. Wypłata pierwszej transzy nastąpi na wniosek Zamawiającego. Okres uruchomienia transzy kredytu może się nieznacznie zmienić na pisemny wniosek Zamawiającego. (5) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, (6) Możliwość wykorzystania kredytu w mniejszej kwocie, dostosowanej do bieżących potrzeb, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów, (7) Brak jakichkolwiek innych kosztów kredytu, (8) Spłata kapitału i odsetek od kredytu miesięczna (do 12 każdego m-ca) począwszy od: - raty kapitałowe: od 12 stycznia 2021r. - raty odsetkowe: po podpisaniu umowy O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie (np. mail, fax), przynajmniej 5 dni przed terminem zapłaty. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. (9) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości lub części planowanego kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. (10) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający (Kredytobiorca) złoży odmienną dyspozycję na piśmie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161567.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Kujawsko-Pomorski
Email wykonawcy: torun@bgk.pl
Adres pocztowy: ul. Grudziądzka 1,3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387662.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387662.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401526.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.