eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › I. Budowa sieci oświetlenia ulicznego w 2020 roku w ramach zadania inwestycyjnego pn."Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej - Etap I i Etap II". II. Budowa oświetlenia na skrzyżowaniu ulic Jesionowej i Zagórze w ramach zadania pn."Zagospodarowanie terenu wokół przystanku końcowego- działka 496/1" III. Budowa oświetlenia przy ul. Bema i ulicy Kwiatkowskiego w ramach zadania pn."Stary Gołonóg oświetlenie na Wybickiego- Bema" IV. Budowa oświetlenia w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia w ramach zadania pn."Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia" V. Budowa oświetlenia przy ul. Modrzewiowej 43 na terenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzebiesławicach w ramach zadania pn."Nowe oświetlenie pod nowym zadaszeniem".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510106659-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Gmina Dąbrowa Górnicza: I. Budowa sieci oświetlenia ulicznego w 2020 roku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej - Etap I i Etap II". II. Budowa oświetlenia na skrzyżowaniu ulic Jesionowej i Zagórze w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu wokół przystanku końcowego- działka 496/1" III. Budowa oświetlenia przy ul. Bema i ulicy Kwiatkowskiego w ramach zadania pn.: "Stary Gołonóg oświetlenie na Wybickiego- Bema" IV. Budowa oświetlenia w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia" V. Budowa oświetlenia przy ul. Modrzewiowej 43 na terenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzebiesławicach w ramach zadania pn.: "Nowe oświetlenie pod nowym zadaszeniem".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514977-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

I. Budowa sieci oświetlenia ulicznego w 2020 roku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej - Etap I i Etap II". II. Budowa oświetlenia na skrzyżowaniu ulic Jesionowej i Zagórze w ramach zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu wokół przystanku końcowego- działka 496/1" III. Budowa oświetlenia przy ul. Bema i ulicy Kwiatkowskiego w ramach zadania pn.: "Stary Gołonóg oświetlenie na Wybickiego- Bema" IV. Budowa oświetlenia w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia w ramach zadania pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie garaży przy ul. Tysiąclecia" V. Budowa oświetlenia przy ul. Modrzewiowej 43 na terenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzebiesławicach w ramach zadania pn.: "Nowe oświetlenie pod nowym zadaszeniem".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.WIR.271.4.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843) o wartości zamówienia poniżej 5.350.000,00 EUR II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacji elektrycznych w mieście Dąbrowa Górnicza polegających miedzy innymi na budowie linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego wraz z montażem nowych słupów, opraw oświetleniowych LED z systemem sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym i urządzeń rozdzielczo - sterowniczych (szafek zasilających instalacje oświetleniowe), zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 1.2. Zakres szczegółowy robót obejmuje budowę oświetlenia ulicznego (nowych punktów świetlnych) zgodnie z poniższym wykazem: Dla zadania I: Część I. Zadanie D: ul. Górna, dz . nr 587/2 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie G: ul. św. Antoniego, dz. nr 31/6 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie C: os. Łęknice, dz. nr 54/18, 40, 41/3, 58/11 - 6 slupów, 8 opraw, 1 szafka, Zadanie H: ul. Armii Krajowej, dz. nr 1924, 1923 - 4 slupy, 4 oprawy, Zadanie E: ul. Dąbrowskiej dz. nr 247/2, dz. nr 2282/2, 2282/1, 2281 - 8 slupów, 8 opraw, Zadanie J: ul. Stawowa, dz . nr 38/2, dz. nr 1 - 5 slupów, 5 opraw, Zadanie F: ul. Piłsudskiego, dz. nr 68/4 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie K: ul. Grynia, dz. nr 81, 82 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie Ł : ul. Legionów Polskich, dz. nr 76, 124/2, 117/1, 104/2 - 16 slupów, 16 opraw, Zadanie M: ul. Starościńska, dz. nr 60, 61- 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie I: ul. 11-go Listopada, dz. nr 78, 67, 27/2, 7/4 - 13 slupów, 13 opraw, Zadanie L: Al. Zwycięstwa, dz. nr 842, 513, 547/1, 609 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie X1: Toruńska, dz. nr 2/22 - 8 slupów, 8 opraw, 1 szafka, Zadanie X2: Leśna, dz. nr 165/6 - 6 slupów, 6 opraw. Część II. Zadanie A: ul. Topolowa (parking) dz. nr 43, 103/1, 58/20, 58/21, 58/6, - 6 slupów, 8 opraw,1 szafka, Zadanie B: ul. Jaworowa, dz . nr 143/5, 143/4, 144/4, 157/2 - 5 slupów, 5 opraw, Zadanie C: ul. Szkolna dz. nr 319/1, 523, 124/2 - 7 slupów, 7 opraw, 1 szafka, Zadanie D: ul. Staszica, dz. nr 9 - 15 slupów, 15 opraw,1 szafka, Zadanie E: Droga od Cmentarza do ul. Kościelnej dz. nr 9 - 7 slupów, 7 opraw, Zadanie F: ul. Kopernika, dz. nr 1/10, 1/19, 1/20, 1/23, 109 ,110, 121 - 11 slupów, 12 opraw,1 szafka, Zadanie G: Chodnik na osiedlu Morcinka dz. nr 62/6, 64/3, 76/8, 76/12, 95, 35/15, 53/4 - 7 slupów, 7 opraw, 1 szafka, Zadanie H: Park Hallera, dz . nr 52/4, 52/5, 52/6, 52/7- 29 slupów, 29 opraw i 5 naświetlaczy, 1 szafka, Zadanie I: ul. Żołnierska, dz. nr 2059/1, 1928 - 2 slupy, 2 oprawy, Zadanie J: ul. Przemysłowa, dz. nr 37/5, 63, 60/2, - 7 slupów, 7 opraw, Zadanie L: ul. Nowocmentarna, dz. nr 17/13, 31/2, 31/1 - 1 slup, 2 oprawy, Zadanie X: ul. Staszica, dz. nr 1/28 - 2 slupy, 2 oprawy. Dla zadania II: ul. Modrzewiowa 43 (teren przy budynku OSP Trzebiesławice) dz. nr 732; 733, karta mapy: 7- 1 słup, 2 oprawy na słupie, 4 oprawy montowane wewnątrz wiaty do tańczenia, 1 szafka. Dla zadania III: ul. Kwiatkowskiego i Bema, dz . nr 28/19; 28/20; 28/22, karta mapy: 64 - 7 slupów, 7 opraw, Dla zadania IV: ul. Tysiąclecia (teren przy garażach) dz. nr 46/22; 129; 161; 46/21; 46/30 km. 69 - 6 slupów, 6 opraw, Dla zadania V: ul. Jesionowa, dz. nr 1183/1 km.. 7; dz. nr 297/1; 292 km. 3 - 2 slupy, 2 oprawy,. 1.3. Zakres o którym mowa w pkt. 1.1 obejmuje w szczególności: a) prowadzenie wykopów ręczne lub mechaniczne, ułożenie kabla, wykonania przewiertów, układanie rur osłonowych, montaż i stawianie slupów z wysięgnikami i oprawami LED, montaż przewodów izolowanych, montaż skrzyń / szaf sterowniczych, złączy, badań i pomiarów instalacji, obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjną, b) wykonanie prawidłowego i czytelnego oznakowania obwodów oświetlenia w szafach sterowniczych (wykonania i zamontowania trwałych tabliczek informacyjnych z numeracją, określeniem właściciela oraz herbem Miasta - wymagane uzgodnienie z Zamawiającym), c) zapewnienie realizacji umowy poprzez zastosowanie odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu pozostających w dyspozycji Wykonawcy, a także zapewnienie realizacji wszystkich prac przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, d) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego. Złom uzyskany w trakcie wykonywania przedmiotu umowy stanowi własność Gminy Dąbrowa Górnicza. Wykonawca wskaże Zamawiającemu składnicę i przedstawi obowiązujący w tej składnicy cennik złomu. W terminie 4 dni roboczych po każdorazowej dostawie złomu do składnicy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty ważenia, potwierdzające oddaną ilość złomu. W oparciu o w/w dokumenty Gmina Dąbrowa Górnicza obciąży składnicę należnością (fakturą) za dostarczony przez Wykonawcę złom, e) zapewnienie stosunkowo lekkiego sprzętu i wykonywanie przedmiotu umowy w sposób nie powodujący uszkodzenia placów, terenów zielonych i innych miejsc, które narażone są na uszkodzenia w wyniku wjazdu ciężkim sprzętem - dotyczy w szczególności Parku Hallera. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenów do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych. Dodatkowo Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualnie wyrządzone szkody w tym zakresie, f) sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, g) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, a w szczególności ppoż. w trakcie wykonywania robót, h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochrony ppoż. i dozoru mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. j) uzyskiwanie we własnym zakresie wszelkich pozwoleń, uzgodnień (w tym z TAURON Dystrybucja S.A. oraz TAURON Dystrybucja Serwis S.A.) i prowadzenie wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy również każdorazowe powiadamianie (dla zachowania bezpieczeństwa pracy) innych właścicieli infrastruktury oświetleniowej (np. TAURON S.A.) w przypadku zamiaru zasilenia w energię elektryczną tej części infrastruktury - np. wspólne obwody oświetleniowe. 1.4. Każda montowana oprawa LED musi posiadać oznakowanie widoczne z poziomu jezdni lub chodnika w formie trwałego graweru na spodzie obudowy oprawy z nazwą miejscowości oraz herbem miasta lub trwale zabudowaną tabliczką z grawerem min. 7 cm szerokości x 10 cm wysokości dla opraw ulicznych oraz min. 5 cm szerokości x 10 cm wysokości dla opraw parkowych (przykręcona lub przynitowana oraz dodatkowo przy-klejona do oprawy), której ew. oderwanie spowoduje trwałe uszkodzenie oprawy lub rozszczelnienie. Każdy nowy słup aluminiowy musi posiadać tabliczkę o wymiarach 10 x 15 cm z herbem miasta, która będzie przynitowana do słupa trzema nitami. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać tablicę informacyjną o wym.: nie mniejszych niż 90 cm/120 cm wraz z nazwą zadania: "Modernizacja i rozbudowa oświetlenia ulicznego przy zastosowaniu energooszczędnych technologii LED na terenie Dąbrowy Górniczej" oraz kwotą i nazwą dofinansowania (zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym wzorem i miejscem jej umieszczenia). Tablica informacyjna wolnostojąca powinna zostać wykonana z materiałów trwałych, z uwagi na konieczność utrzymania w okresie co najmniej 3 lat od daty ostatecznego odbioru końcowego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na plac budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane, oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, a także upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 1.7. Materiały i urządzenia montowane w ramach prac budowlanych powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz dokumentacji projektowej. 1.8. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z Polską Normą, normą branżową lub aprobatą techniczną itp. na materiały i urządzenia stosowane do realizacji zadania. 1.9. Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z podziałem na poszczególne zadania/ulice, ujęte w § 1 ust. 4 umowy. Harmonogram winien być podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę. Harmonogram winien określać zakres, kolejność wykonywanych robót oraz terminy (jednostka czasu - 7 dni) rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów zadań oraz ich elementów. Wszelkie niezbędne zmiany w harmonogramie wynikające z zaistniałych zdarzeń w trakcie realizacji zadania, dokonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej. Zatwierdzenie zmiany wymaga podpisów właściwych Inspektorów Nadzoru oraz Naczelnika Wydziału prowadzącego inwestycję lub jego zastępcy. Ponadto Wykonawca przed rozpoczęciem prac przedkłada do akceptacji przez Zamawiającego zestawienia proponowanych do zastosowania materiałów. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania terminów wykonania poszczególnych etapów robót wynikających z przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu. 1.11. Po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumentację techniczną w zakresie dotyczącym zgłaszanej do odbioru inwestycji, w tym informacje dotyczące wymaganego i uzyskanego poziomu natężenia oświetlenia lub luminancji. 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 2.3. przedmiarów robót, 2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 2.5. dokumentacji projektowej. 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 3.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) 3.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ), 4. Rozwiązania równoważne: 4.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 4.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 4.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 4.6. .Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 5. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 5.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). 5.2. Wymaganie nie dotyczy Kierowników Budowy . 5.3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 7 projektu umowy. 6. Gwarancja i rękojmia 6.1. Na przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych 8 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 6.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 6.3. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres 8 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 6.4. Pozostałe regulacje dot. gwarancji mi rękojmi zawarte zostały w § 11 projektu umowy. 7. Ubezpieczenia. Wykonawca powinien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 8. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Mając na względzie fakt, że robota w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia nie wymaga konieczności dostosowania jej wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45232200-4, 45316110-9, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2095670.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Elektrycznych "MAGNES" Roman Pryga
Email wykonawcy: magneszre@wp.pl
Adres pocztowy: Lisia Góra 7
Kod pocztowy: 41-218
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1837128.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1837128.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1837128.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podana w sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia zawiera przewidywane zamówienia podobne, wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 1 397 619,79 PLN.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.