eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta; CZĘŚĆ Itermomodernizacja - docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co,CZĘŚĆ IIdostawa i montaż windy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106655-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Gmina Miejska Kościerzyna: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta; CZĘŚĆ I: termomodernizacja - docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co,CZĘŚĆ II: dostawa i montaż windy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Energia, Działanie 10.2. Efektywność energetyczna, Poddziałanie 10.2.1. Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539713-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167512600000, ul. ul. 3 Maja , 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 802 300, e-mail wizp@koscierzyna.gda.pl, faks 586 802 320.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koscierzyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta; CZĘŚĆ I: termomodernizacja - docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co,CZĘŚĆ II: dostawa i montaż windy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 16/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zakłada wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie przy ul. 3 Maja 9A w Kościerzynie: CZĘŚĆ I: 1. wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką ościeży (gładź gipsowa) i 2 krotnym malowaniem 2. wymiana drzwi wejściowych 3. docieplenie elewacji styropianem gr. 10 cm, docieplenie ościeży, kołkowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z wtopioną siatką oraz wyprawy, malowanie farbą silikonową wraz z wymiana parapetów zewnętrznych 4. demontaż starej instalacji c.o. 5. dostawa i montaż węzła cieplnego 1 funkcyjnego 6. wykonanie przyłącza ciepłowniczego na warunkach wydanych przez gestora sieci 7. wykonanie nowej instalacji c.o. 8. wykonanie zabudów g-k instalacji c.o. wraz z gładziami, 2 krotnym malowaniem, okładzinami z glazury w pomieszczeniach sanitarnych, uzupełnieniem listwowania zabudów CZĘŚĆ II: 1. roboty rozbiórkowe 2. wykonanie szybu żelbetowego windy, montaż kabiny, wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej 3. roboty murarsko - tynkarskie (zamurowania, wykucie otworów drzwiowych, rozebranie, murowanie ścian, wykonanie tynków), roboty malarskie (gładzie gipsowe, malowanie), obsadzenie drzwi wewnętrznych. Zamawiający informuje, że podczas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w budynku jednocześnie będą prowadzone roboty budowlane realizowane przez innych wykonawców w zakresie dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: termomodernizacja - docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 819135.88
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAJKOWSKI-BAU Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Asnyka 22
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 848697.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 848697.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1291500
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa i montaż windy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do dnia wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części II. Zgodnie z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych Zamawiający do unieważnienia postępowania w części stosuje przepis art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego postępowanie w zakresie części II zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.