eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich (z prawem opcji) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie - drugi przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106516-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich (z prawem opcji) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie - drugi przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542444-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5721635, 5721151, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks 825 721 793.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich (z prawem opcji) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie - drugi przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R7.ST.372.10.2019.kd

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich (z prawem opcji) administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie - drugi przetarg - Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka Nr 812 odcinek Wisznice - Włodawa km 37+200 ÷ 74+150, - Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka Nr 812 odcinek Włodawa- Łowcza km 77+170 ÷ 99+430, - Zadanie Nr 3 - droga wojewódzka Nr 816 odcinek Kodeń - Włodawa km 19+100 ÷ 59+300, 2. Zakres usługi obejmuje trzy koszenia (w tym jedno objęte prawem opcji) traw, chwastów, samosiewów i odrostów (z uprzątnięciem wyciętych samosiewów i odrostów z pasa drogowego lub rozdrobnienie ich rębakiem): - Zadanie Nr 1 : a) I koszenie na całej szerokości pasa drogowego - 650 862,00 m2 b) II koszenie przy średniej szerokości koszenia 3,0 m - 216 750,00 m2 c) III koszenie objęte prawem opcji na całej szerokości pasa drogowego - 650 862,00 m2 - Zadanie Nr 2 : a) I koszenie na całej szerokości pasa drogowego - 400 692,00 m2 b) II koszenie przy średniej szerokości koszenia 3,0 m - 126 758,00 m2 c) III koszenie objęte prawem opcji na całej szerokości pasa drogowego - 400 692,00 m2 - Zadanie Nr 3: a) I koszenie na całej szerokości pasa drogowego - 473 530,00 m2 b) II koszenie przy średniej szerokości koszenia 3,0 m - 286 908,00 m2 c) III koszenie objęte prawem opcji na całej szerokości pasa drogowego - 473 530,00 m2 3. Przy każdym koszeniu należy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez ZDW w Lublinie i przekazanego Wykonawcy po podpisaniu umowy Uproszczonego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, 2) wykonać czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej, itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, 3) wykosić wloty skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m, 4) ręcznie wykosić trawę w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne, itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w., 5) usunąć wszelkie obce zanieczyszczenia (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej, itp.) po wykoszeniu traw wraz z ich wywozem na składowisko odpadów. 6) rosnące w pasie drogowym samosiewy i odrosty powinny być wycięte wykaszarkami w trakcie koszenia i uprzątnięte z pasa drogowego lub rozdrobnienie rębakiem. 4. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów, samosiewów i odrostów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującego wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 5. Zebrane odpady wymienione w pkt. 3.5) Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2018 poz. 992 z późn. zm.) lub powierzyć tą czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów, Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający prawidłowe ich zagospodarowanie przed terminem odbioru usługi. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności zmiany umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę, do zmniejszenie zakresu zamówienia poprzez wyłączenie z koszenia zarówno pierwszego, drugiego jak i trzeciego (objętego prawem opcji), poszczególnych odcinków pasa drogowego. 7. Zgodnie z art.36aa ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy mogą składać oferty na wykonanie dowolnej ilości zadań wymienionych w pkt. III.1. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający przewiduje, stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zlecenia wykonania III koszenia dla wszystkich zadań. 10. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zleci koszenie I i II, natomiast koszenie III może zostać zlecone w zależności od potrzeb Zamawiającego. 11. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może on, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Koszenie objęte prawem opcji zostanie zlecone w przypadku wystąpienia konieczności jego wykonania i możliwości jego sfinansowania. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 12. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest wezwanie do koszenia przez Zamawiającego z prośbą wykonania zamówienia w ramach prawa opcji. 13. Wyliczenie wynagrodzenia za koszenie objęte zakresem podstawowym oraz prawem opcji następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne koszenia i ilości wykonanego zakresu. 14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności (obsługa kos spalinowych na wysięgniku - wykaszarek spalinowych) w zakresie realizacji zamówienia. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika H, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w ST, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym, a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77312000-0


Dodatkowe kody CPV: 90511300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1 - droga wojewódzka Nr 812 odcinek Wisznice - Włodawa km 37+200 ÷ 74+150

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108898.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy "Madus" Magda Misztal
Email wykonawcy: magdamti@interia.pl
Adres pocztowy: Miączyn Kolonia 41
Kod pocztowy: 22-455
Miejscowość: Miączyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125819.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125819.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136662.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: - Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka Nr 812 odcinek Włodawa- Łowcza km 77+170 ÷ 99+430

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68637.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TADEX" Tadeusz Mazurkiewicz
Email wykonawcy: tadex_zawadow@o2.pl
Adres pocztowy: Zawadów 76
Kod pocztowy: 21-013
Miejscowość: Puchaczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67505.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67505.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76990.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie Nr 3 - droga wojewódzka Nr 816 odcinek Kodeń - Włodawa km 19+100 ÷ 59+300

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108589.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GREEN TEAM Grzegorz Bielecki Komarówka 3, 21-230 Sosnowica
Email wykonawcy: green.team.komarowka@gmail.com
Adres pocztowy: Komarówka 3
Kod pocztowy: 21-230
Miejscowość: Sosnowica
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136739.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136739.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136739.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.