To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-29
Ogłoszenie nr 510106088-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu położonych przy ul. Mickiewicza 118/4, Kościuszki 24/3, Szosa Lubicka 91a/3, Św. Józefa 60-64/3, Św. Józefa 60-64/23, Św. Józefa 60-64/24 w zakresie określonym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538863-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 87000140200000,
ul. ul. Grudziądzka
159B,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48566577555, e-mail
zgmtorun@wp.pl, faks
+48566577504.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu położonych przy ul. Mickiewicza 118/4, Kościuszki 24/3, Szosa Lubicka 91a/3, Św. Józefa 60-64/3, Św. Józefa 60-64/23, Św. Józefa 60-64/24 w zakresie określonym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-6/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 548 000 EURO. Wykonanie remontu lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu położonych przy ul. Mickiewicza 118/4, Kościuszki 24/3, Szosa Lubicka 91a/3, Św. Józefa 60-64/3, Św. Józefa 60-64/23, Św. Józefa 60-64/24 w zakresie określonym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45211341-1, 45454100-5, 45310000-3, 45330000-9, 45332000-3, 45333000-0, 45333100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 01 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. MICKIEWICZA 118/14 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75830.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa BUDMAR Marcin Matłosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80184.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 02 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. KOŚCIUSZKI 24/3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30696.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane PABUD Patryk Zieliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32768.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 03 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. SZOSA LUBICKA 91A/3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania wskazane w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 04 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. ŚW. JÓZEFA 60-64/3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37907.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU BUD-POL Mariusz Sulecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49100.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 05 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. ŚW. JÓZEFA 60-64/23 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62662.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU BUD-POL Mariusz Sulecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81287.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 06 NAZWA: REMONT LOKALU MIESZKALNEGO UL. ŚW. JÓZEFA 60-64/24 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania wskazane w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu - Szkoła Podstawowa nr 9 w Toruniu
- PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO - HOTELARSKICH W TORUNIU
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Ubezpieczenie mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Skłodowskiej-Curie 16 w Toruniu wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.