eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanka Wielka › "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słowniejeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 510105888-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Gmina Polanka Wielka: "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539136-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Polanka Wielka, Krajowy numer identyfikacyjny 07218188200000, ul. Długa 61, 32-607 Polanka Wielka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 488 008, e-mail gmina@polanka-wielka.pl, faks 338 488 009.
Adres strony internetowej (url): www.polanka-wielka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa: "Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 900 000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych i 00/100) na pokrycie planowanego deficytu." Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach, ale nie później niż do dnia 31.12.2020 r. i do pełnego wykorzystania udzielonego kredytu, na podstawie pisemnego lub przesłanego e-mailem wniosku Zamawiającego. Uruchomienie pierwszej transzy kredytu przewiduje się po podpisaniu umowy w terminie do dwóch dni następujących po dniu złożenia wniosku, o którym mowa w punkcie 3.4, ale nie później niż do dnia 13 lipca 2020 r. Prowizja przygotowawcza od kredytu zostanie zapłacona proporcjonalnie do wysokości uruchomionej kwoty kredytu. Płatność rat kapitałowych nastąpi w 156 miesięcznych ratach na koniec każdego miesiąca począwszy od 31.01.2021 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w następujących terminach i wysokości: w roku 2021 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2022 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2023 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2024 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2025 r. kwota spłaty 70 000,00 PLN, w roku 2026 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2027 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2028 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2029 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2030 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2031 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2032 r. kwota spłaty 200 000,00 PLN, w roku 2033 r. kwota spłaty 150 000,00 PLN. Płatność rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od stycznia 2021 r. W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 393970.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie
Email wykonawcy: sekretariat-bs.chrzanow@bankbps.pl
Adres pocztowy: Al. Henryka 22
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393970.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393970.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492228.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.