eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Warząchewka Królewska gm. Włocławek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-28

Ogłoszenie nr 510105709-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.

Gmina Włocławek: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Warząchewka Królewska gm. Włocławek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535106-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 91086690400000, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, e-mail urzad@gmina.wloclawek.pl, faks 054 230 53 53.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Warząchewka Królewska gm. Włocławek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RBRiGK.271.2.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowych w miejscowości Warząchewka Królewska gmina Włocławek obejmująca w szczególności: 1) roboty ziemne, 2) układanie rur PCW w wykopie, 3) montaż wodociągu, 4) odbudowę zagospodarowania terenu inwestycji 3.5.2. Sieć wodociągowa będzie przebiegać przez nieruchomości oznaczone numerami ewidencyjnymi, działki nr 387,390 w miejscowości Warząchewka Królewska. Wodociąg należy wybudować z rur PCW Dn110mm oraz włączyć do istniejącej sieci wodociągowej DN 110 mm na nieruchomości - działka 387 poprzez trójnik DN110/110/110mm PCW. Na odcinku budowanej sieci wodociągowej należy zamontować dwa hydranty przeciw pożarowe nadziemne HP DN80 mm. 3.5.3. Ponadto zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie objętym dokumentacją projektową, przez co należy rozumieć, wykonanie wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego wykonania sieci wodociągowej o długości wskazanej w SIWZ i dokumentacji ( w tym odwodnienie wykopów, wymiana gruntu w niezbędnym zakresie); 3) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 4) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi; 6) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; 7) wykonanie szczelności sieci; 8) przeprowadzenie badań jakości wody i przedstawienie wyników tych badań Zamawiającemu. 3.5.4. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) i innymi aktami prawnymi odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. 3.5.5. Elementy zastosowane do budowy wodociągów oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp. 3.5.6 Wartość ta powinna być wyliczona przez Wykonawcę na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasookresu przyjętego przez niego na realizację robot i powinna być ujęta w ofercie, w formie kwot ryczałtowych na poszczególnych odcinkach wodociągu - pozycjach kosztorysu ofertowego. 3.5.7. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego najpóźniej przed rozpoczęciem robot - w tym aprobatę techniczną (COBRTI Instal) dla wyrobów, dla których nie ustanowiono PN i PN-EN lub dla wyrobów, których właściwości użytkowe odnoszące się do wymagań podstawowych, różnią się od właściwości określonych w ww. normach lub dokument równoważny. 3.5.8. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 3.5.9. Po zakończeniu robot należy odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami, 3.5.10. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji przetargowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3.5.11.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. 3.5.12. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek: www.bip.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232150-8


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45231100-6, 45231110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102577.76
Waluta złoty polski

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz Ulanowski DART-IMPEX
Email wykonawcy: kontakt@wykopy.eu
Adres pocztowy: Ludwinowo 32 87-853 Kruszyn
Kod pocztowy: 87-853
Miejscowość: Ludwinowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103459.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103459.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153750.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.