eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich- część 1 oraz 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 510105535-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej: Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich- część 1 oraz 6

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544272-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 96536400000000, ul. ul. Szpitalna 3, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8151524, e-mail dps.zamek@wp.pl, faks 74 8151524 w. 18.
Adres strony internetowej (url): www.dps-zabkowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich- część 1 oraz 6

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

: DPS/NT/3/Z/2020; NT.271.4.2020.MR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa określonych w częściach od nr 1 do nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduj się w Formularzach ofertowo- cenowych części od 1 do 7, które jako Załącznik nr 1 do SIWZ stanowią integralną część umowy 2. Towar dostarczany będzie do Żywnościowego Magazynu mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Szpitalnej 3 w Ząbkowicach Śląskich dla potrzeb kuchni głównej, przygotowującej posiłki dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej. Towar dostarczany winien być świeży, z okresami ważności, odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości - tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczania towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 3. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt 2. 4. Podane w Formularzach ofertowo-cenowych ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania zawartej umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzach cenowych ilości, Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedania i dostarczenia przedmiotu zamówienia bezpośrednio do magazynu DPS w Ząbkowicach Śląskich przy ul. Szpitalnej 3, w ilościach uzgodnionych dzień wcześniej przed dostawą telefonicznie, drogą elektroniczną lub faksem. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Ubezpieczenie towaru w transporcie ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe spełniające wymogi określone w SIWZ i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą: - z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 1252 ze zm.) - ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2178 ze zm.), wraz z aktami wykonawczymi, - ustawą z dnia 16.12.2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 824 ze zm.). 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami oraz wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę przedmiotu zamówienia przesyłką kurierską. 8. Użyty do przewozu środek transportu będzie uwzględniać właściwość towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. 9. Osoby wykonujące zamówienie (kierowcy, pomocnicy) muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno-epidemiologiczne, zezwalające na prace w kontakcie z żywnością. Na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentów. 10. Wykonawca wszystkie dostawy artykułów żywnościowych realizował będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:00 do 11:00. W wyjątkowych sytuacjach zmiana godziny dostaw jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 11. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta, oznakowany i zawierający informacje dotyczące m.in. - nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru i jego klasy jakość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia, ilość sztuk, gramaturę i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowanie winno być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 12. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 13. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż trzy miesiące od daty dostarczenia z wyjątkiem mięsa, jaj kurzych oraz mleka i nabiału, które winne być dostarczane świeże. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia partii przedmiotu umowy w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę określonego w umowie terminu realizacji partii. 16. Dostawa towarów będzie się odbywać zgodnie z procedurą określoną w dokumentacji sanitarnej wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP). Przy dostawie każdej partii Wykonawca musi załączyć świadectwo jakości dostarczonego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny pochodzenia dostarczonej partii towaru (producent, kraj pochodzenia). 17. Za dostarczone artykuły żywnościowe odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 03142500-3, 15500000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy artykułów ogólnospożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79916.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "LACTIS" Andreasik, Lis, Zieliński Sp. J.
Email wykonawcy: lactis@post.pl
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 40
Kod pocztowy: 57-300
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86223.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86223.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90544.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawy nabiału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77996.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Agolma Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia@agolma.pl
Adres pocztowy: ul. Wielkopolska 72
Kod pocztowy: 54-027
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81986.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81986.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84973.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.