eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Budowa Przedszkola Miejskiego w Bierutowie - ETAP I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-17

Ogłoszenie nr 510105416-N-2020 z dnia 17-06-2020 r.

Urząd Miejski w Bierutowie: Budowa Przedszkola Miejskiego w Bierutowie - ETAP I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530958-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Bierutowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52862300000000, ul. ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3146251 w. 31, e-mail przetargi@bierutow.pl, faks 713 146 432.
Adres strony internetowej (url): www.bierutow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Przedszkola Miejskiego w Bierutowie - ETAP I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.2710.4.2020.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na budowie Przedszkola Miejskiego w Bierutowie - ETAP I. 2.Zakres prac obejmuje budowę budynku przedszkola (stan surowy zamknięty) wraz z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym. 3.Planuje się następujące prace terenowe: 1)prace przygotowawcze, a także demontażowe w zakresie usunięcia części istniejących nawierzchni utwardzonych; 2)prace ziemne związane z wykopem pod ławy fundamentowe budynku, wymianą gruntu oraz niwelacją terenu; 3)prace budowlane związane ze wzniesieniem budynku przedszkola (stan surowy zamknięty), 4)prace instalacyjne sanitarne i elektryczne. 4.Elementy prac do wykonania: 1)Roboty rozbiórkowe; 2)Roboty ziemne; 3)Budynek przedszkola: a)Roboty fundamentowe, b)Roboty izolacyjne, c)Roboty murowe, d)Roboty żelbetowe, e)Konstrukcja stalowa, f)Konstrukcja drewniana, g)Roboty dachowe, h)Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, i)Roboty wykończeniowe zewnętrzne, j)Podłogi i posadzki; 4)Przyłącza i instalacje zewnętrzne: a)Przyłącze i instalacja zewnętrzna wody, b)Przyłącze i instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 5)Instalacje wewnętrzne - instalacje wod-kan.; 6)Instalacja ekwipotencjalna i odgromowa; 7)Sieci zewnętrzne: a)Sieci elektryczne, b)Kanalizacja teletechniczna. 5.Teren projektowanego przedszkola usytuowany jest w północnej części Bierutowa, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej Szkoły Podstawowej im. I Dywizji Wojska Polskiego im. Tadeusza Kościuszki, przy ulicy Słowackiego, na działce o numerze ewidencyjnym: 74 AM 22, a także na części działki nr ewid. 75, obręb 0001 Bierutów, w obszarze graniczącym: 1)od strony północnej z drogą dojazdową ul. Słowackiego (dz. nr 23) oraz zabudową mieszkaniową; 2)od strony wschodniej z ul. Krasińskiego (dz. nr 46); 3)od strony południowej z terenem istniejącej szkoły podstawowej (dz. nr 75); 4)od strony zachodniej z terenem szkoły podstawowej (dz. nr 75), a także zabudową mieszkaniową jednorodzinną. Projektowany zjazd z drogi publicznej ul. Słowackiego znajduje się obrębie dz. nr 23 AM 23. 6.Na terenie inwestycji planuje się rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych, kolidujących z projektowanym budynkiem przedszkola, demontaż ogrodzenia, a także przekładki istniejących instalacji zewnętrznych, celem usunięcia kolizji. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy. 8.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez SIERGIEJ STUDIO ARCHITEKTURY Grzegorz Siergiej, ul. Puszczykowska 11/1, 50-559 Wrocław. 9.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 10.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 11.Dodatkowe wymagania 1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane. 2)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych, opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3)Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. 4)Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych jakościowych odpowiadających określeniom dokumentacji technicznej. 5)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem. 6)Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 7)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45214100-1, 45262210-6, 45320000-6, 45262520-2, 45223500-1, 45261100-5, 45261000-4, 45421130-4, 45400000-1, 45410000-4, 45442110-1, 45421131-1, 45000000-7, 45230000-8, 45330000-9, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3276958.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AD INWESTYCJE PRIMO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kardynała Wyszyńskiego 24/1
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3280000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3280000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4402939.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.