eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektu - sanitariatów, szatni i ciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-28

Ogłoszenie nr 510105277-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.

Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka: Modernizacja obiektu - sanitariatów, szatni i ciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522848-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540047863-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, Krajowy numer identyfikacyjny 27628545400000, ul. ul. Dolnej Wsi 74, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 231 32 22, e-mail zszsum-gliwice@oswiata.org.pl, faks 032 231 32 22.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budrzetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektu - sanitariatów, szatni i ciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane obejmujace nastepujace prace: a) modernizacja wielobranzowa pomieszczen w segmencie B na parterze nr 0/01 do 0/11 - jako tzw. I etap robót Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zuzycia wody, energii elektrycznej, w wysokosci ryczałtowej 2000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w zwiazku z realizacja robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno byc wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniajacego własciwa ochrone podłóg, posadzek przez cały okres robót - wykona zabezpieczenie istniejacego sprzetu, mebli, itp. w zwiazku z realizacja robót, - zabezpieczy sasiadujace pomieszczenia przed zapyleniem w zwiazku z realizacja robót - na biezaco bedzie utrzymywał porzadek i wykonywał prace porzadkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz ozostawionego sprzetu - wyniesienie mebli i wyposazenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folia - wykona profesjonalne prace porzadkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzatanie - pomieszczenie gotowe do uzytkowania). - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym zródła swiatła - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzedowe przewidziane przepisami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzedy, instytucje, włascicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - przekaze: dokumentacje powykonawcza, wszelkie atesty na materiały i urzadzenia, - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzetowe oraz zapewni toalety przenosne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiajacego na terenie placówki - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rekaw, rynne - wykonana wydzielenia strefy robót sluzy, przepierzenia wydzielajace klatki schodowe od korytarzy - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiajacemu do uzgodnienia, jesli jest wymagany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastepujacych opracowaniach: - przedmiar robót - załacznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załacznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załacznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urzadzenia techniczne i materiały z podaniem producenta nalezy traktowac jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiajacego parametrów technicznych i uzytecznych i przykładowe ze wzgledu na zasady ustawy Prawo zamówien publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiajacy dopuszcza rozwiazania równowazne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, ze Wykonawcy moga zaproponowac inne niz wyszczególnione w dokumentacji rozwiazania z zachowaniem odpowiednich równowaznych parametrów technicznych dla osiagniecia oczekiwanej funkcjonalnosci całego układu bedacego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnien, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiajacego. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesiecy, max. 72 miesiace liczac od dnia koncowego odbioru robót, Wymagany termin rekojmi: min. 36 miesiecy, max. 72 miesiace liczac od dnia koncowego odbioru robót. Zamawiajacy wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji i rekojmi był taki sam. Zamawiajacy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawce (przed złozeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objetego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiajacym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały,urzadzenia oraz wyposazenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglednic specyfike pracy w czynnych obiektach oswiatowych. c) wykonywanie robót jest mozliwe od poniedziałku do piatku, od godziny 7.00 do godziny 19.00. d) wykonywanie robót musi byc tak prowadzone, aby była zapewniona ciagłosc pracy placówki e) głosne prace moga byc wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniac funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnic z placówka przed rozpoczeciem tych prac. W okresie egzaminów zamawiajacy zakazuje wykonawstwa wszelkich głosnych prac. f) prace zwiazane z wykonawstwem robót winny byc tak prowadzone, aby zawsze był mozliwy wjazd na teren szkoły dla pracowników szkoły i osób trzecich. 1. Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, aby osoby wykonujace nastepujace czynnosci w zakresie realizacji zamówienia tj.: - pracownicy wykonujacy roboty ogólnobudowlane, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy prace w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z pózn zm.). 2. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do wykonywania czynnosci kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace. Zamawiajacy uprawniony jest w szczególnosci do: 1) zadania oswiadczen i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) zadania wyjasnien w przypadku watpliwosci w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania swiadczenia. 3. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na kazde wezwanie Zamawiajacego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, a jesli termin nie zostanie wyznaczony - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, Wykonawca przedłozy Zamawiajacemu wskazane ponizej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce: - oswiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace osób wykonujacych czynnosci, których dotyczy wezwanie Zamawiajacego. Oswiadczenie to powinno zawierac w szczególnosci: dokładne okreslenie podmiotu składajacego oswiadczenie, date złozenia oswiadczenia, wskazanie, ze objete wezwaniem czynnosci wykonuja osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o prace oraz podpis osoby uprawnionej do złozenia oswiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy. 4. Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca zatrudni osoby wykonujace czynnosci wskazane powyzej na cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku rozwiazania/wygasniecia stosunku pracy przed zakonczeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca jest zobowiazany do zatrudnienia od nastepnego dnia po ustaniu stosunku pracy innej osoby na to samo stanowisko pracy. Jednoczesnie w dniu rozpoczecia pracy przez nowo zatrudniona osobe Wykonawca jest zobowiazany przekazac Zamawiajacemu aktualne oswiadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace wszystkich osób. 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace, Zamawiajacy przewiduje sankcje w postaci obowiazku zapłaty przez Wykonawce kary umownej okreslonej w § 9 wzoru umowy. Niezłozenie przez Wykonawce w wyznaczonym przez Zamawiajacego terminie zadanych przez Zamawiajacego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace traktowane bedzie jako iespełnienie przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace. 6. W przypadku uzasadnionych watpliwosci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce, Zamawiajacy moze zwrócic sie o przeprowadzenie kontroli przez Panstwowa Inspekcje Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 410576.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL BUD Sylwester Brzozowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokolska 80/209
Kod pocztowy: 40-087
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 549483.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 549483.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645466.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.