eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaniaPrzebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-28

Ogłoszenie nr 510104871-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538810-N-201

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej, Krajowy numer identyfikacyjny 43102947000000, ul. ul. Przemysłowa 16, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 7523082/83, e-mail zdp@powiatleczynski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zdpleczna.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.ZP.372.07.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiegonad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2009 L Kopina - Zaróbka" tj. Zamawiający powierzy inspektorowi nadzoru inwestorskiego zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją Inwestycji w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i realizacji robót, wykonania przebudowy drogi zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonych w umowie z wykonawcą terminach. Inspektor nadzoru inwestorskiego odpowiedzialny będzie także za administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z Inwestycją począwszy od daty rozpoczęcia robót budowlanych poprzez etap prowadzenia robót, aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia Inwestycji, w tym nadzór nad robotami, zgodnie z warunkami umowy i obowiązującym prawem budowlanym. W zakresie zarządzania i nadzoru, usługi świadczone w ramach niniejszego zadania, mają zapewnić płynne wdrożenie Inwestycji, nieprzekroczenie budżetu Inwestycji oraz terminowy odbiór robót. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do zakończenia i rozliczenia umowy podpisanej z wykonawcą robót budowlanych będącej przedmiotem nadzoru. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie ukończona w miesiącu październiku 2019 roku. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego - usługi nadzoru budowlanego 3. Przedmiot nadzorowanej inwestycji obejmuje: 1) przebudowa drogi powiatowej nr 2009 L na odcinku od km 1+035 do 6+160 o długości ok. 5125 m zlokalizowanej na terenie gminy Cyców - powiat łęczyński. 2) przebudowa swym zakresem obejmuje: a) roboty pomiarowe, b) prace rozbiórkowe, c) rowy do odtworzenia, d) roboty ziemne, e) podbudowy, f) nawierzchnie, g) roboty brukarskie, h) roboty wykończeniowe, i) oznakowanie. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zadania inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przedmiarem robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót, w tym: a) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów nadzoru budowlanego i administracji budowlanej, b) zgłoszenie zakończenia robót, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę, wskazana ilość dni roboczych na budowie - minimum 10 dni w miesiącu w czasie prowadzenia robót oraz na każde wezwanie inwestora, 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 7) wydawanie kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z przedmiarem. 9) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10) udzielanie wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach władzami samorządowymi i mieszkańcami, 12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora, 13) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 14) kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 15) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP, 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 17) Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, 18) dopilnowanie zapewnienia ubezpieczenia budowy przez wykonawcę, 19) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez wykonawcę, 20) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 21) inspekcja laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań, 22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 23) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 24) poświadczenie terminu zakończenia robót, 25) sprawdzanie prawidłowości ustalenia ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót budowlanych, ustalania i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń wykonawcy i przedstawienia inwestorowi do podjęcia decyzji ostatecznej wysokości tej kwoty (w ciągu 20 dni od otrzymania rozliczenia wykonawcy), 26) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 27) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 5. Zadania inspektora nadzoru w czasie trwania okresu gwarancyjnego. 1) dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót co 12 m-cy, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania. 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8) inne zadania wynikające z przepisów prawa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32220.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Projektowych Łukasz Filin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koralowa 23/36
Kod pocztowy: 20-583
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14883.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14883.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43911.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.