To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-28
Ogłoszenie nr 510104817-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.
Gmina Kętrzyn: Dostawa sprzętu elektronicznego oraz
pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, Poddziałanie 02.02.01 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów - projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518923-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 51074287600000,
ul. Kościuszki
2,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, e-mail
sekretariat@gminaketrzyn.pl, faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaketrzyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGG.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Z małej szkoły w wielki świat". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części : 1) Część 1 - sprzęt IT- obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) komputery przenośne wraz z systemem operacyjnym - 27 szt. b) oprogramowanie wielostanowiskowe do pracowni komputerowej do grafiki https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cb637... 4 z 20 01.03.2019, 08:32 komputerowej - 4 szt.(lic), c) oprogramowanie (gra) do nauki programowania - 20 szt. (lic). d) tablety - 20szt. e) tablety graficzne - 24kpl. f) monitor interaktywny - 4 szt. g) projektor multimedialny (Wilkowo) - 2 szt. h) ekran (Wilkowo) - 1szt. i) projektor multimedialny (Kruszewiec) - 2szt. j) ekran (Kruszewiec)- 1 szt.. 2) Część 2 - sprzęt elektroniczny - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) Aparat cyfrowy( typ 1) - 1szt. b) Aparat cyfrowy (typ 2) - 3szt. c) Kamera do filmowania z powietrza, lądu i pod wodą 1 szt. d) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 1 - 3 szt. e) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 2 - 2 szt. f) Bezzałogowy statek powietrzny zadaniowy typ. 3 - 1 szt. g) Akumulatory do BSP MIN 5200 MAH - 1 zest. h) Osprzęt sterujący kamerą go pro w bezzałogowym statku powietrznym BSP - 1 KPL. 3) Część 4 - pomoce naukowe język angielski - obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z języka angielskiego w szczególności: a) jednostka centralna systemu, okablowanie 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) b) notebook do obsługi pracowni 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) c) program do zarządzania klasopracownią na pc - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. d) oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy - magnetofon cyfrowy - 1 szt. w jednym kpl ogółem 4 szt. e) słuchawki z mikrofonem elektretowym 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. f) przyłącze din ucznia 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. g) tablet - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. h) rejestrator cyfrowy - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. i) głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego - 2 szt. w jednym kpl. ogółem 8 szt. j) biurko nauczyciela - 4 szt. k) stolik ucznia 2-osobowy - 32 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 48624000-8, 30195200-4, 30241000-0, 30241200-2, 30213200-7, 38651000-3, 32321000-9, 32322000-6, 32342300-5, 32342400-6, 39162100-6, 39162200-7, 39162100-9, 39162000-5, 48190000-6, 30213100-6, 30213200-7, 32342100-3, 32342412-3, 39121100-7, 39161000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - sprzęt IT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157316.98
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
260844.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - sprzęt elektroniczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9579.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wilanka Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14874.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - pomoce naukowe język angielski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49733.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alltech Spółka jawna Zdzisław Pająk Artur Pająk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82478.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa dróg w Gminie Kętrzyn
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Przebudowa ulicy Wileńskiej w Kętrzynie
- Dostawa mleka, przetworów mlecznych i tłuszczy do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
- Remont zabytkowej stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku I LO im. Wojciecha Kętrzyńskiego oraz w budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.