eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › "Frezowanie starej i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare "i " Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 2633W Podborze - Pałapus - Sulęcin Szlachecki - Jelonki od km 0 +000,00 do km 0+540,00 (odc. I) i od km 0+895,00 do km 1 + 195,00 (odc. II)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16

Ogłoszenie nr 510104492-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.

Powiatowy Zarząd Dróg: "Frezowanie starej i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare "i " Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 2633W Podborze - Pałapus - Sulęcin Szlachecki - Jelonki od km 0 +000,00 do km 0+540,00 (odc. I) i od km 0+895,00 do km 1 + 195,00 (odc. II)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536575-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 55067092100000, ul. ul. Brokowska 37, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 296 457 162, e-mail pzdostrow@interia.pl, faks 296 457 162.
Adres strony internetowej (url): www.powiatostrowmaz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Frezowanie starej i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare "i " Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 2633W Podborze - Pałapus - Sulęcin Szlachecki - Jelonki od km 0 +000,00 do km 0+540,00 (odc. I) i od km 0+895,00 do km 1 + 195,00 (odc. II)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD.343.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:Część I " Frezowanie starej i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare " W skład planowanych prac wchodzi: 1)frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokości od 1m do 2m na głębokość do 4 cm.;2)oczyszczenie nawierzchni;3)skropienie emulsją; 4)ułożenie warstwy ścieralnej grubości do 4 cm ( po zagęszczeniu ) ;5)uszczelnienie połączeń nowo ułożonej nawierzchni masą zalewową; 6) urobek z frezowania ( destrukt ) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego; 7) zakres robót, tj. miejsca frezowania i wykonania nowej nawierzchni będą wskazane przez zamawiającego;8) prace związane z wykonaniem nawierzchni należy prowadzić przy użyciu rozkładarki oraz walca drogowego.Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość m2 wykonywanych robót wynosi ok. 1200 m2 na drodze 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 1800m2 na drodze 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare. Część II: " Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 2633W Podborze - Pałapus - Sulęcin Szlachecki - Jelonki - od km 0 + 000,00 do km 0 + 540,00 ( odc. I ) i od km 0 + 895,00 do km 1 + 195,00 ( odc. II) " Na odcinku I w skład planowanych prac wchodzi :1)prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,2) oznakowanie robót, 3) dostarczenie materiałów i sprzętu,4) wykonanie próby technologicznej i odcinka próbnego,5) frezowanie wcinki na odcinku przejściowym łączącym nową i starą konstrukcję nawierzchni jezdni ,6)rozłożenie warstwy wiążąco - profilującej z AC 11 W, asf. D50/70 wg. PN - EN - 13108-1 zużycie średnie 75 kg/m2 grubość średnia 3 cm,7) rozłożenie warstwy ścieralnej z AC 11 S, asf. D50/70 wg. PN - EN -13108-1 grubości 4 cm ,8) posmarowanie lepiszczem lub pokrycie taśmą asfaltową krawędzi urządzeń obcych i krawężników,9)obcięcie krawędzi i posmarowanie lepiszczem.Na odcinku II w skład planowanych prac wchodzi :1) prace pomiarowe i roboty przygotowawcze,2) oznakowanie robót, 3) dostarczenie materiałów i sprzętu, 4) wykonanie próby technologicznej i odcinka próbnego, 5) frezowanie wcinki na odcinku przejściowym łączącym nową i starą konstrukcję nawierzchni jezdni, 6) rozłożenie warstwy ścieralnej z AC 11 S, asf. D50/70 wg. PN - EN -13108-1 grubości 5 cm, 7) rozłożenie warstwy wiążąco - profilującej z AC 11 W, asf. D50/70 wg. PN - EN - 13108-1 zużycie średnie 75 kg/m2 grubość średnia 3 cm, 8) posmarowanie lepiszczem lub pokrycie taśmą asfaltową krawędzi urządzeń obcych i krawężników,9)obcięcie krawędzi i posmarowanie lepiszczem.Zamawiający przewiduje, że szacunkowa ilość m2 wykonywanych robót wynosi na odcinku I :- warstwa ścieralna z AC 11 S - 2700 m2,- warstwa wiążąco - profilująca z AC 11 W - 2160,00 m2,- frezowanie wcinki na odcinku przejściowym łączącym nową i starą konstrukcję nawierzchni jezdni - 50,00 m2 Na odcinku II :- warstwa ścieralna z AC 11 S 1500,00 m2, - warstwa wiążąco - profilująca z AC 11 W - 600,00 m2,- frezowanie wcinki na odcinku przejściowym łączącym nową i starą konstrukcję nawierzchni jezdni - 50,00 m2.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.Zamawiający wskaże Wykonawcy w terenie zakres prac i obszar, którego dotyczy zadanie. Ostateczna wysokość wynagrodzenia za przedmiot umowy wskazany w części I i części II zostanie ustalona na podstawie obmiaru robót wykonanego przez Wykonawcę przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych.Wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 6. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 7. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez zamawiającego w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Frezowanie starej i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych 2653W na odc. Nieskórz - Kańkowo oraz 4401W na odc. Wąsewo - Brudki Stare "

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179970
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Sp.z o.o.
Email wykonawcy: a.chmielewska@pbiudostrowmaz.pl
Adres pocztowy: ul. Brokowska 37
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221370
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221370
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221370
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: " Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej 2633W Podborze- Pałapus - Sulęcin Szlachecki - Jelonki od km 0 + 000,00 do km 0 + 540,00 ( odc. I) i od km 0 + 895,00 do km 1 + 195,00 ( odc. II)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156996.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych " MIKST" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@mikst.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 69A
Kod pocztowy: 07-100
Miejscowość: Węgrów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193105.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193105.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208574.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.