To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-27
Ogłoszenie nr 510103719-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.
Zarząd Transportu Miejskiego: Wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534025-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 12605780000000,
ul. ul. Żelazna
61,
00-848
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8268211 w. 224, e-mail
zamowienia@ztm.waw.pl, faks
22 8267006, 8272552.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa m.st. Warszawy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN 25/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający zleca wykonanie remontu konstrukcji stalowej zadaszenia pętli autobusowej zlokalizowanej na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny, zlokalizowanego przy ul. Kasprowicza 145 w Warszawie, zwanego dalej Przedmiotem Zamówienia. 2. W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie budowy oraz terenach przyległych (dalej: Planu BIOZ); 2) wykonania planu zagospodarowania odpadów oraz utylizacji odpadów szkodliwych i niebezpiecznych powstałych w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia; 3) wykonania prac remontowych zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załącznik do SIWZ; 4) wykonania wszelkich prac i robót towarzyszących, w tym: zapewnienia należytej organizacji robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem prac na wysokości oraz zabezpieczeniem frontu robót i przywróceniem funkcjonowania obiektu, w tym uprzątnięcia obiektu po każdorazowym zakończeniu prac. 3. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w tym: - projektem wykonawczym (zwanymi dalej również dokumentacją projektową)- załącznik nr 1 do SIWZ, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej również STWiORB) - załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarem robót - załącznik nr 3 do SIWZ, - wzorem umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób świadczących Przedmiot Zamówienia, wykonujących czynności wskazane w ust. 2 pkt 3) i 4) wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 44810000-1, 45440000-3, 50000000-5, 45223000-6, 45453000-7, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
326705.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rado-Tech Radosław Walenda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
387450
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
więcej: Farby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.