eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Rewitalizacja Placu Londzina"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510103694-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Zakład Zieleni Miejskiej: "Rewitalizacja Placu Londzina"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Placu Londzina w Katowicach.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507353-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 35457111011220, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 515 186, e-mail zzm_katowice@pro.onet.pl, faks 322 515 081.
Adres strony internetowej (url): www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja Placu Londzina"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZI.261.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Rewitalizacja Placu Londzina" Cel opracowania Projekt "Rewitalizacja Placu Londzina" obejmuje teren Placu Londzina przy ulicy Gliwickiej. W ramach projektu przewidziano uporządkowanie terenu inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem obelisku oraz wprowadzenie nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej oraz nowej niezbędnej infrastruktury technicznej w postaci chodników, utwardzenia pod scenę mobilną, oświetlenia i podświetlenia terenu, elementów małej architektury (m.in. ławek, koszy na śmieci, tablice edukacyjne pod historię czytaną, plac zabaw). 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 85, 89/6, 89/7, 90/22; Obręb ewidencyjny: Śródmieście - Załęże, stanowiących własność Gminy Katowice. 3. Zakres: 1) Obiekty budowlane - elementy małej architektury Zaprojektowano ławki parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody z podajnikami woreczków, tablice informacyjne, pojedyncze urządzenia do ćwiczeń siłowych oraz plac zabaw z urządzeniami zabawowymi. Istniejący pomnik poddaje się pracom konserwacyjnym, a także przenosi w centralne miejsce projektowanego placu, co podniesie rangę tego obiektu. Ogrodzenie terenu placu zabaw o zróżnicowanej wysokości: od 1,2 do 1,5 m. 2) Układ komunikacyjny Zaprojektowano pozostawienie istniejącego układu komunikacyjnego z korektą położenia i przebiegu istniejących ścieżek. Na terenie parkowym projektuje się chodniki o szerokości 220 cm, o nawierzchni mieszanej (środkowy pas o szerokości 80 cm z płyt betonowych oraz obustronnie pasy boczne o szerokości 70 cm z kraty trawnikowej wysiewanej trawą) zabezpieczonej systemowymi obrzeżami z tworzyw sztucznych. Główny ciąg pieszy szerokości 4 metrów (płyty betonowe z obrzeżami z kostki betonowej szerokości 136cm w środkowym pasie, pasy boczne szerokości 132cm z kraty trawnikowej). 3) Uzbrojenie terenu Zaprojektowano przebudowę sieci elektrycznej oraz budowę studzienek pod planowaną na terenie infrastrukturę światłowodową monitoringu (światłowód poza zakresem opracowania). Wszystkie sieci oświetlenia ulicznego kolidujące z projektowanymi ciągami pieszymi należy zabezpieczyć dwudzielnymi rurami ochronnymi, odpornymi na zgniatanie z wypustami poza opaski kolizji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; rury na końcach należy zabezpieczyć przed zamulaniem. W trakcie robót należy zwrócić uwagę na istniejące sieci znajdujące się pod ziemią w miejscach utwardzenia. Projektowany chodnik nie ingeruje w teren na głębokości istniejących sieci. W celu wykluczenia kolizji należy przed rozpoczęciem robót wykonać ręcznie przekopy kontrolne pod nadzorem właścicieli sieci, ustalające dokładnie przebieg i zagłębienie istniejących sieci. 4) Odwodnienie terenu Bez zmian. Wody deszczowe będą zagospodarowane na terenie inwestora w sposób niezorganizowany. Chodniki i skarpy zostały ukształtowane w taki sposób, aby wody opadowe spływały na tereny zieleni. 5) Oświetlenie i nasłonecznienie Nasłonecznienie projektowanego placu zabaw dla dzieci jest nie krótsze niż 2 godziny (liczone w dniach równonocy - 21 marca i 21 września - w godzinach 10:00 - 16:00. 6) Zieleń Zaprojektowano pozostawienie istniejącego starodrzewu. Zaprojektowano wycinki krzewów nie chronionych zapisami planu miejscowego oraz nasadzenia zastępcze. Zaprojektowano nowe nasadzenia krzewów i bylin, zgodnie z częścią rysunkową opracowania oraz specyfikacją techniczną. 7) Zestawienie powierzchni Lp. Rodzaj zagospodarowania Powierzchnia [m2] 1. Nawierzchnie utwardzone 822,00 w tym: Nawierzchnia z płyt prefabrykowanych 340,87 Nawierzchnia z kostki betonowej 137,30 Nawierzchnia z geokraty (17%) 182,23 Nawierzchnia bezpieczna 161,60 2. Teren zieleni biologicznie czynnej 7.418,30 w tym: Zieleń urządzona 6.528,56 Nawierzchnia z geokraty (83%) 889,74 Razem - powierzchnia terenu opracowania 8.240,30 Usytuowanie obiektu jest zgodne z Ustawą Prawo budowlane oraz z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, projektowana inwestycja nie naruszy interesu osób trzecich w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 8 do SIWZ zawierający projekt w tym: 1) Przedmiar robót, 2) Opis techniczny z Informacją BIOZ, 3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zasady i wytyczne dotyczące tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz wizualizacji: 1) Tablica musi zawierać: a) nazwę beneficjenta, b) tytuł projektu, c) cel projektu, d) zestaw logo - znaki FE i UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (projekt finansowany przez program regionalny), e) adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. 2) Wzory tablic zamieszczono w Internecie na stronach www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronach internetowych programów. Zarówno tablica informacyjna jak i tablica pamiątkowa nie mogą zawierać innych informacji i elementów graficznych, 3) Wielkość tablicy powinna zależeć od charakteru projektu i lokalizacji tablicy. Minimalny rozmiar to 80x120 cm (wymiary europalety), 4) Tablica informacyjna powinna być wyeksponowana przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 5) Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. W związku z tym musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne również przez okres gwarancji. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 6) Tablice z "Wizualizacją" (minimalny rozmiar to 80x120 cm - wymiary europalety) powinny być wyeksponowane przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45453000-7, 45233250-6, 45340000-2, 77310000-6, 45315100-9, 45315300-1, 45315700-5, 45316100-6, 45300000-0, 45310000-3, 45111200-0, 45231600-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1112180.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Gajda Architektura Krajobrazu
Email wykonawcy: mail@gajda-ak.pl
Adres pocztowy: ul. Narodowa 116,
Kod pocztowy: 32-080
Miejscowość: Brzezie, Zabierzów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2061172.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2061172.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2495343.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.