To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-12
Ogłoszenie nr 510103122-N-2020 z dnia 12-06-2020 r.
Związek Powiatów Lubuskich: Pełnienie funkcji Doradcy technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2-5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515068-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540034806-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Powiatów Lubuskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36188912300000,
ul. Podgórna
5,
65-057
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 452 75 30, e-mail
agata.krasowska@powiat-zielonogorski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://zpl.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Doradcy technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPL.273.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług". Zadanie obejmuje wsparcie Partnerów i Operatorów systemu w zakresie jego wdrożenia. Usługa jest istotna dla efektywnego wdrożenia systemów i właściwego funkcjonowania uruchomionych e-usług. Stanowi rodzaj asysty technicznej. Z uwagi na fakt niezwykle skomplikowanej materii oraz dużego stopnia innowacyjności projektu zasadne jest dla maksymalizacji celów projektu oraz jego prawidłowej realizacji wsparcie zewnętrzne w postaci wyspecjalizowanej jednostki. Zakres wsparcia technicznego obejmuje analizy i ekspertyzy prawne, finansowe, techniczne (niezbędne do realizacji projektu), z wyłączeniem kosztów związanych z obsługą spraw sądowych. Usługa zapewnia dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb związanych ze specyfiką wnioskodawcy, co wynika z praktyki funkcjonowania systemu zaraz po jego uruchomieniu. Usługa jest niezbędna do prawidłowego wdrożenia systemu, tak aby on funkcjonował w obszarze działalności beneficjenta bez zastrzeżeń i aby każdy z pracowników odpowiedzialnych za administrowanie systemem, rejestrami, danymi i bezpośrednią realizacją e-usług mógł efektywnie dostosować swoje metody pracy do nowych narzędzi systemowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot umowy wynoszący 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy (IPU- wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi z OPZ. 4. Mając na uwadze dyspozycję art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze. zm.), Zamawiający wymaga, aby członek zespołu ekspertów tj. Specjalista ds. rozliczeń finansowych i monitoringu ( minimum jedna osoba) był zatrudniony przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. 2018, poz. 917 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72100000-6
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 72220000-3, 79111000-5, 79420000-4, 79421000-1, 71700000-5, 72316000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tech Koncept Bogdam Hełmiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
180000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.