eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Pełnienie funkcji Doradcy technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-12

Ogłoszenie nr 510103122-N-2020 z dnia 12-06-2020 r.

Związek Powiatów Lubuskich: Pełnienie funkcji Doradcy technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2-5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515068-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540034806-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Powiatów Lubuskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36188912300000, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 452 75 30, e-mail agata.krasowska@powiat-zielonogorski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://zpl.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Doradcy technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPL.273.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie wdrożenia projektu pn. Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług". Zadanie obejmuje wsparcie Partnerów i Operatorów systemu w zakresie jego wdrożenia. Usługa jest istotna dla efektywnego wdrożenia systemów i właściwego funkcjonowania uruchomionych e-usług. Stanowi rodzaj asysty technicznej. Z uwagi na fakt niezwykle skomplikowanej materii oraz dużego stopnia innowacyjności projektu zasadne jest dla maksymalizacji celów projektu oraz jego prawidłowej realizacji wsparcie zewnętrzne w postaci wyspecjalizowanej jednostki. Zakres wsparcia technicznego obejmuje analizy i ekspertyzy prawne, finansowe, techniczne (niezbędne do realizacji projektu), z wyłączeniem kosztów związanych z obsługą spraw sądowych. Usługa zapewnia dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb związanych ze specyfiką wnioskodawcy, co wynika z praktyki funkcjonowania systemu zaraz po jego uruchomieniu. Usługa jest niezbędna do prawidłowego wdrożenia systemu, tak aby on funkcjonował w obszarze działalności beneficjenta bez zastrzeżeń i aby każdy z pracowników odpowiedzialnych za administrowanie systemem, rejestrami, danymi i bezpośrednią realizacją e-usług mógł efektywnie dostosować swoje metody pracy do nowych narzędzi systemowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot umowy wynoszący 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy (IPU- wzór umowy) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z aktami prawnymi wskazanymi z OPZ. 4. Mając na uwadze dyspozycję art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843 ze. zm.), Zamawiający wymaga, aby członek zespołu ekspertów tj. Specjalista ds. rozliczeń finansowych i monitoringu ( minimum jedna osoba) był zatrudniony przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. 2018, poz. 917 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72100000-6


Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 72220000-3, 79111000-5, 79420000-4, 79421000-1, 71700000-5, 72316000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tech Koncept Bogdam Hełmiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marcelińska 61/1
Kod pocztowy: 60-354
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.