eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Żernicki Park Sportu i Rekreacji - etap I" zadanie Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017, projekt nr 368 oraz Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018, projekt nr 92 i 26.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-24

Ogłoszenie nr 510103121-N-2019 z dnia 24-05-2019 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Żernicki Park Sportu i Rekreacji - etap I" zadanie Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017, projekt nr 368 oraz Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018, projekt nr 92 i 26.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526117-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540062932-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Żernicki Park Sportu i Rekreacji - etap I" zadanie Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017, projekt nr 368 oraz Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018, projekt nr 92 i 26.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/23/2019/DPIR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Żernicki Park Sportu i Rekreacji - etap I" zadanie Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017, projekt nr 368 oraz Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018, projekt nr 92 i 26, które będzie realizowane w zakresie: 1. CZEŚĆ I: roboty budowlane w szczególności: a) wykonaniu robót ziemnych, w tym przeprowadzenie ratunkowych badań archeologicznych, b) budowie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z warstw mieszanki kruszywa niezwiązanego o odpowiednim uziarnieniu, c) budowie chodnika przy ul. Rumiankowej, d) budowie placu okrągłego oraz placyków wypoczynkowych przy ścieżkach i placach zabaw o nawierzchni z kostki betonowej, e) budowie placu zabaw dla dzieci w wieku 3-7 lat na nawierzchni bezpiecznej - piaskowej, z ogrodzeniem, f) budowie placu zabaw dla dzieci w wieku 6-14 lat na nawierzchni bezpiecznej - żwirowej, g) budowie stoku narciarskiego, h) budowie tarasu widokowego wykonanego z drewna, i) dostawie i montażu elementów małej architektury w tym: totemu, ławek, leżaków parkowych, koszy na odpady, j) wykonaniu dokumentacji powykonawczej oraz mapy powykonawczej, k) uzyskaniu w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez niego pełnomocnictwa, pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy, 2. CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności: a) wykonanie prac przygotowawczych - usunięcie drzew zgodnie z decyzją oraz drzew młodych - samosiewów niewymagających decyzji na wycinkę, czyszczenie podszytu, b) założenie ogrodu deszczowego, c) nasadzenie nowych krzewów, bylin, traw i maty rozchodnikowej oraz założenie trawników z siewu, 3. CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i wykonanych prac ogrodniczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 77310000-6, 45242000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1354578.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Garte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 5
Kod pocztowy: 62-020
Miejscowość: Swarzędz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1641615.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1641615.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2130000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 11,02%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.