eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Modernizacja pokryć dachowych wraz z przemurowaniem kominów ul. Hallera 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-24

Ogłoszenie nr 510102453-N-2019 z dnia 24-05-2019 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Modernizacja pokryć dachowych wraz z przemurowaniem kominów ul. Hallera 5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537476-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 24078583100000, ul. ul. Ligonia , 44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 4311440, e-mail zgm@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks 0-32 4311593.
Adres strony internetowej (url): www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pokryć dachowych wraz z przemurowaniem kominów ul. Hallera 5

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

02/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia modernizacja pokrycia dachowego wraz z przemurowaniem kominów na budynku przy ul. Hallera 5 w Czerwionce-Leszczynach, wpisanego do rejestru zabytków A/1550/95. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.: - Zabezpieczenie terenu robót budowlanych - w tym zadaszenie wejść do budynku, zabezpieczenie wykonanych utwardzeń terenu (dojazdy, ażury i betonowa kostka brukowa) oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac remontowych, - Prace przygotowawcze - skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń, - Usunięcie gruzu oraz przedmiotów zgromadzonych na poddaszu, demontaż elementów drewnianych (oraz innych), nie stanowiących właściwej konstrukcji nośnej dachu, - Demontaż istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej, blacharki, rynien, rur spustowych, ław kominiarskich, łat drewnianych, anten przymocowanych do konstrukcji dachu i kominów, - Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej w kolorze czerwonym, wykonanie nowych czap (analogicznie), - Wymiana uszkodzonych drewnianych elementów dachu, naprawa, impregnacja oraz konserwacja pozostałych elementów z zachowaniem warunków i materiałów ujętych w programie prac konserwatorskich, - Wymiana okien facjat zintegrowanych z konstrukcją dachu na strychu, - Odtworzenie "powiek" - 2 sztuki, - Montaż projektowanego, typowego wyłazu kominiarskiego, - Montaż folii i kontrłat oraz łat drewnianych, - Montaż blacharki z blachy stalowej powlekanej w kolorze poszycia, rynien i rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej, malowanych w kolorze brązowym, - Montaż systemowych odpowietrzeń z kanalizacji sanitarnej oraz płotków przeciwśniegowych w miejscach zagrożeń, - Ułożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnej "w koronkę", w kolorze czerwonym - Montaż ław kominiarskich i kominowych konstrukcji wsporczych na kominach, - Montaż instalacji odgromowej, - Białkowanie kominów pod dachem z naprawą tynku, - Uzupełnienie ubytków cegieł/płytek szkliwionych w "murze pruskim" z naprawą elementów drewnianych, - Uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót budowlanych, - Wywóz materiału z rozbiórki na wysypisko śmieci, - Uporządkowanie terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45262690-4, 45421000-4, 45312310-3, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240111.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARDACH SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jutrzenki 68g
Kod pocztowy: 44-251
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253093.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253093.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253093.86
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.