eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Zamość › Przebudowa budynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510102031-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Wójt Gminy Stary Zamość: Przebudowa budynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna. Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524404-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540066387-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Stary Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036858100010, ul. Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 164 231, e-mail gmina@staryzamosc.pl, faks 846 163 224.
Adres strony internetowej (url): https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IT.2710.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie pod nazwą: przebudowa budynku handlowego na Centrum usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość realizowaną w ramach projektu "Przebudowa bu-dynku handlowego na Centrum Usług Społecznych oraz budowa placu zabaw w miejscowości Wierzba, gmina Stary Zamość". Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna. Działania 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich. 2. Wszelkie prace związane z inwestycją należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 2 do umowy. 3. Opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa (projekty budowlane, wykonawcze), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzje i pozwolenia. 4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową. Wszelkie niezgodności dokumentacji ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe wynagrodzenie. 5. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) wykonanie przebudowy budynku, b) wykonanie dróg wewnętrznych, zieleni i alejek wokół budynku, c) wykonanie instalacji OZE w postaci instalacji fotowoltaicznej oraz gazowej pompy ciepła, d) wykonanie instalacji wentylacyjnej z odzyskiem ciepła e) wykonanie instalacji grzewczej f) wykonanie instalacji chłodniczej g) wykonanie instalacji kanalizacyjnej h) wykonanie instalacji c.w.u. i) wykonanie instalacji zimnej wody j) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej k) wykonanie instalacji gazowej l) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej m) wykonanie przyłącza wodociągowego n) wykonanie instalacji oświetlenia wewnątrz budynku oraz oświetlenia terenu o) wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V p) wykonanie instalacji teletechnicznych q) wykonanie instalacji niskoprądowych r) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych placu zabaw. 2) Opracowanie projektu wykonawczego: a) w porozumieniu i uzgodnieniu z autorami projektu budowlanego przebudowy budynku handlowego z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Usług Społecznych, b) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. Z 2013 poz.1129) c) zaleceniami Inwestora, d) projekt wykonawczy powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do wykonania robót. Projekt wykonawczy winien zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: - rozwiązań budowlano - konstrukcyjnych i materiałowych; - detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych; - instalacji i wyposażenia technicznego; których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające dla realizacji robót. 3) Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w dokumentacji projektowej. 4) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektowa pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, b) powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, wszystkich gestorów sieci; roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, c) zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, d) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, e) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, f) organizacji zaplecza budowy, g) podpisania umów z gestorami mediów (dla potrzeb budowy) i zamontowania na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów dostaw i zużycia (w tym opłat stałych) wody, energii elektrycznej i innych mediów w okresie realizacji robót, h) zgłaszania przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru ro-bót zanikających i ulegających zakryciu, i) ubezpieczenia budowy, j) wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, k) wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu, l) rekultywacji terenów zdegradowanych w wyniku prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy, m) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, n) przygotowania terenu inwestycji do odbiorów przez odpowiednie służby i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o) uczestniczenia w odbiorach inwestycji przez odpowiednie służby, p) przygotowania dokumentacji fotograficznej/audiowizualnej z całego przebiegu prowadzonych prac. q) przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podsta-wie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 7. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6. W przypadku zmiany osób wykonujących w/w czynności Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zatrudnienia nowych osób przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że nowe osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 6 są zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz wskazaniem podmiotu który je zatrudnia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262300-4


Dodatkowe kody CPV: 45262522-6, 45421132-8, 45400000-1, 45442100-8, 45443000-4, 45313100-5, 45112723-9, 45112700-2, 45233200-1, 45223800-4, 09331200-0, 45261215-4, 45261100-5, 45261210-9, 45311100-1, 45311200-2, 45300000-0, 45400000-1, 31520000-7, 45314310-7, 45330000-9, 45331100-7, 42511110-5, 45331220-4, 45233000-9, 45111000-8, 45112000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4957045.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MONUMENT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek III 26 21-010 Łęczna
Kod pocztowy: 21-010
Miejscowość: Łęczna
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5556523.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5556523.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6389850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37.8

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.