eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510101784-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Zarząd Lokali Miejskich: : Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539712-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540084896-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 628 70 00, e-mail zamowienia@zlm.lodz.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.145.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: 5.1. Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5107 szt. używanych pojemników na odpady komunalne, które muszą być przystosowane do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych, co zapewnia bezpieczne opróżnienie pojemnika poprzez kompatybilność z zabudową pojazdu bezpylnego-przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki. Pojemniki muszą spełniać wymagania europejskiej normy PN-EN 840-NR 1 (lub numery kolejne) dotyczącej "ruchomych pojemników na odpady" do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych lub posiadające "deklarację producenta" o zgodności ze wskazaną normą. Pojemniki na odpady komunalne winny być kompletne (z pokrywami i ze sprawnymi kółkami), o trwałej konstrukcji, w bardzo dobrym stanie technicznym, bez pęknięć i innych uszkodzeń, umyte i zdezynfekowane. Pojemniki do odbioru odpadów zbieranych selektywnie ( we frakcjach) muszą być w czterech różnych kolorach, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania frakcji odpadów tj.: papier (niebieskie), metale i tworzywa sztuczne(żółte), szkło(zielone), bio( brązowe). Gwarancja wymagana na pojemniki - 3 mies. Pojemniki dostarcza Wykonawca własnym transportem i na własny koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (termin do ustalenia z kierownikiem właściwego RON -u na 4 dni robocze przez terminem dostawy). Specyfikację dostawy (adresy nieruchomości wraz z rodzajem pojemników i ilościami) otrzyma wykonawca przy podpisaniu umowy. Przedmiotem zamówienia należy dostarczyć do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 1 przy ul. Wielkopolskiej 53 RON 2 przy ul. Sędziowskiej 16 RON 3 przy ul. Przemysłowej 7 RON 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 RON 5 przy ul. Paderewskiego 47 RON 6 przy ul. Ciasnej 19 a w tym Hala Targowa przy ul. Piotrkowskiej 317 RON 7 przy ul. Paderewskiego 47 RON 8 przy pl. Barlickiego 11 w tym Hala Targowa przy ul. Małej 2 RON 9 przy ul. Wapiennej 15 RON 10 przy ul. Radwańskiej 31 RON 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 RON 12 przy ul. Piotrkowskiej 238 RON 13 przy ul. Pomorskiej 115 b RON 14 przy ul. Wilczej 7 RON 15 przy ul. Dębowskiego 8 zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawa pojemników do około 1677 nieruchomości. 5.2. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 387 szt. nowych pojemników na odpady komunalne, które muszą być przystosowane do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych, co zapewnia bezpieczne opróżnienie pojemnika poprzez kompatybilność z zabudową pojazdu bezpylnego-przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki. Pojemniki muszą spełniać wymagania europejskiej normy PN-EN 840-NR 1 (lub numery kolejne) dotyczącej "ruchomych pojemników na odpady" do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych lub posiadające "deklarację producenta" o zgodności ze wskazaną normą. Pojemniki na odpady komunalne winny być kompletne (z pokrywami i ze sprawnymi kółkami), o trwałej konstrukcji, w bardzo dobrym stanie technicznym, bez pęknięć i innych uszkodzeń, umyte i zdezynfekowane, muszą posiadać oznakowanie zgodne z przeznaczeniem pojemnika. Wzory obowiązujących naklejek na pojemniki zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Naklejki w formacie A4, z gładkiej folii białej, samoprzylepnej, błyszczącej, odpornej na promieniowanie UV i ścieranie. Druk jednostronny, pełen kolor, technologia i powierzchnia nadruku na naklejce powinna być tak dobrana, aby naniesione elementy były trwałe, wyraźne i odporne na działanie warunków atmosferycznych. Pojemniki do odbioru odpadów zbieranych selektywnie ( we frakcjach) muszą być w czterech różnych kolorach, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania frakcji odpadów tj.: papier (niebieskie), metale i tworzywa sztuczne(żółte), szkło(zielone), bio( brązowe) a pojemnik na odpady resztkowe winien być w kolorze czarnym. Pojemniki dostarcza Wykonawca własnym transportem i na własny koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (termin do ustalenia z kierownikiem właściwego RON -u na 4 dni robocze przez terminem dostawy). Specyfikację dostawy (adresy nieruchomości wraz z rodzajem pojemników i ilościami) otrzyma wykonawca przy podpisaniu umowy. Gwarancja wymagana na pojemniki - 24 mies. Dostawa pojemników nastąpi do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 2 przy ul. Sędziowskiej 16 RON 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 RON 5 przy ul. Paderewskiego 47 RON 6 przy ul. Ciasnej 19 a RON 7 przy ul. Paderewskiego 47 RON 8 przy pl. Barlickiego 11 RON 10 przy ul. Radwańskiej 31 RON 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 RON 13 przy ul. Pomorskiej 115 b RON 14 przy ul. Wilczej 7 RON 15 przy ul. Dębowskiego 8 zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Dostawa pojemników do około 143 nieruchomości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zakup i dostawa używanych pojemników na odpady

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dnia 22.05.2020 roku o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup i dostawa nowych pojemników na odpady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74286.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tezap sp. jawna J. T. Jurgiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Staszica 24a/1
Kod pocztowy: 58-200
Miejscowość: Dzierżoniów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89607.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89607.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118928.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.