eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prace remontowo - konserwatorskie polegającej na przebudowie, remoncie i adaptacji na potrzeby pracowni konserwatorsko-digitalizacyjnej zabytkowego budynku Pralni z przygotowaniem pomieszczenia garażowego docelowo na węzeł c.o. na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510101746-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie: Prace remontowo - konserwatorskie polegającej na przebudowie, remoncie i adaptacji na potrzeby pracowni konserwatorsko-digitalizacyjnej zabytkowego budynku Pralni z przygotowaniem pomieszczenia garażowego docelowo na węzeł c.o. na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517055-n-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 36911114000000, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109, e-mail a.wielanek@lazienki-krolewskie.pl, przetargi@lazienki-krolewskie.pl, faks +48 22 50 60 174.
Adres strony internetowej (url): https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip/powyzej/11-2018-prace-remontowo-konserwatorskie-polegajacej-na-przeb

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace remontowo - konserwatorskie polegającej na przebudowie, remoncie i adaptacji na potrzeby pracowni konserwatorsko-digitalizacyjnej zabytkowego budynku Pralni z przygotowaniem pomieszczenia garażowego docelowo na węzeł c.o. na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający informuje, iż prace należy wykonać i rozliczyć w 2019 roku. Zakres prac obejmuje remont i modernizacje obiektu pod kątem dostosowania do potrzeb pracowni digitalizacyjno-konserwatorskiej, w tym renowację elewacji, wymianę konstrukcji i pokrycia dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont wnętrz wraz z wymianą i doposażeniem instalacji, pogłębienie piwnic i przebudowę garażu na potrzeby węzła cieplnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załączniki nr 6a-6m do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. Budynek Dawnej Pralni, jak i teren, na którym będą prowadzone prace budowlane wpisane są do rejestru zabytków. Obiekty są usytuowane w zabytkowym Zespole Pałacowo - Ogrodowym Łazienki Królewskie, w dzielnicy Śródmieście, pomiędzy ulicami Agrykola, Podchorążych, 29 Listopada, Belwederską i Alejami Ujazdowskimi. Zespół zajmuję powierzchnię ok. 76 ha. Budynek znajduje się w północno-wschodniej części terenu, na tak zwanym Folwarku, blisko wjazdu na teren zespołu z ulicy 29 Listopada. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia terenu przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie muzealnym, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212353-5, 45110000-1, 45261000-4, 45262500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 893430.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZKR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 354 lok. 13
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 809340
Oferta z najniższą ceną/kosztem 809340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 976620
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy, objęty niniejszą Umową przy udziale podwykonawców w następującym zakresie: 1) Instalacje sanitarne - 12% przedmiotu zamówienia; 2) Instalacje elektryczne - 22% przedmiotu zamówienia; 3) Roboty stolarskie - 9% przedmiotu zamówienia; 4) roboty ciesielskie i blacharskie - 14% przedmiotu zamówienia.

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.