To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-22
Ogłoszenie nr 510101047-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.
Miasto Międzyrzec Podlaski: "Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim"- Dostawa wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych zgodnie z podpisaną w dniu 14.12.2017 r. umową nr: RPLU.13.02.00-06-0045/16-00 o dofinansowanie Projektu "Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531171-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Międzyrzec Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 52557600000000,
ul. ul. Pocztowa
8,
21-560
Międzyrzec Podlaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 372 62 11, e-mail
wrg@miedzyrzec.pl, faks
83 372 62 28.
Adres strony internetowej (url): https://www.miedzyrzec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim"- Dostawa wyposażenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R-III.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: "Przebudowa istniejącego budynku Stanicy Żeglarskiej na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej w Międzyrzecu Podlaskim" "-Dostawa wyposażenia o następującym zakresie dostaw: Część 1. Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego 1. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - orbitrek - 1 szt. 2. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - atlas wielofunkcyjny - 1 szt. 3. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - wioślarz - 1 szt. 4. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - rower treningowy - 1 szt. 5. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - bieżnia - 1 szt. 6. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - pionizator - 1 szt. 7. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - aparat do elektroterapii - 1 szt 8. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - rotor - 1 szt. 9. Dostarczenie urządzenia rehabilitacyjnego - łóżko rehabilitacyjne - 1 szt. 10. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń ogólnorozwojowych - 1 kpl. 11. Dostarczenie zestawu do ćwiczeń manualnych - 1 kpl. Część 2. Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego 1. Dostawa zestawów komputerowych - 8 kpl. 2. Dostawa Tabletów - 8 szt. 3. Dostawa drukarki laserowej A3 kolor - 1 szt. 4. Dostawa zestawu multimedialnego (projektor + ekran) - 1 kpl. Część 3. Dostawa mebli 1. Dostawa biurek - 10 szt. 2. Dostawa krzeseł biurowych 20 szt. 3. Dostawa biurek komputerowych 8 szt. 4. Dostawa krzeseł obrotowych do biurek komputerowych 8 szt. 5. Dostawa krzeseł 50 szt. 6. Dostawa stołów konferencyjnych 5 szt. Część 4. Dostawa wyposażenia RTV i AGD 1. Dostawa telewizora 50 cali - 1 szt. 2. Dostawa kamery - 1 szt. 3. Dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem - 2 szt. 4. Dostawa wyposażenia do pracowni kulinarnej (sprzęt AGD: lodówka, zmywarka, robot kuchenny) - 1 kpl. 5. Dostawa maszyny do szycia + hafciarka - 2 szt. 6. Dostawa maszyny do szycia z owerlokiem - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33158000-2
Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 39130000-2, 39710000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostarczenie sprzętu rehabilitacyjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54985.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAL-SPORT HURTOWNIA SPORTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69708.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień "Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13808
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TOBO" DATCZUK SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13031.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia RTV i AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21707.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25125.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa sprzętu AGD dla RZGW Gliwice.
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.