eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510100994-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie: Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539695-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540081600-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00031334800000, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 854 92 00, e-mail zampubl@szpitalslaski.pl, faks 33 852 12 24.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalslaski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 572/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu oprogramowania InfoMedica/AMMS, w szczególności do: 1) pomocy w instalowaniu oraz konfigurowaniu aktualizacji Oprogramowania Aplikacyjnego, 2) pomoc w usuwaniu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, 3) bieżącego optymalizowania i konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, 4) bieżącego optymalizowania konfiguracji serwera baz danych, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego, 5) nadzór nad procesem archiwizacji danych w sposób umożliwiający przywrócenie stanu bazy danych sprzed awarii, 6) migracji baz danych na nowe środowisko (inny niż obecnie wykorzystywany serwer) Zamawiającego (raz w roku - na życzenie Zamawiającego, pozostałe przypadki w wyniku odtwarzania baz danych po awarii), 7) pomocy w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego (Infomedica/AMMS) i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; 8) doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków, Ministerstwa itp.) w formie elektronicznej, 9) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, 10) dokonywania ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego, 11) świadczenia konsultacji telefonicznych w zakresie objętym Umową (Hot Line), 12) prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wykonane czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania, dla niżej wymienionego zestawu licencji: o Ruch Chorych (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta o Apteka (InfoMedica/AMMS) - 10 licencji o Apteczki Oddziałowe (InfoMedica/AMMS) - 37 licencji o Kadry (InfoMedica) - 10 licencji o Płace (InfoMedica) - 5 licencji o Grafiki (InfoMedica) - licencja otwarta o Przychodnia [Rejestracja/Gabinet Lekarski/ Statystyka] (AMMS) - licencja otwarta o Rehabilitacja (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje o Blok Operacyjny (InfoMedica/AMMS) - 15 licencji o Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (AMMS) - licencja otwarta o Dokumentacja Formularzowa (AMMS) - licencja otwarta o Zakażenia Szpitalne (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje o Kalkulacja Kosztów Leczenia (InfoMedica) - 1 licencja o Stacja Dializ (InfoMedica) - 1 licencja o Zlecenia (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta o Finanse-Księgowość (InfoMedica) - 8 licencji o Koszty (InfoMedica) - 3 licencje o Rejestr Sprzedaży (InfoMedica) - 4 licencje o Kasa (InfoMedica) - 2 licencje o Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń (InfoMedica) - 1 licencja o Budżetowanie (InfoMedica) - 1 licencji o Gospodarka Materiałowa (InfoMedica) - 4 licencje o Środki Trwałe (InfoMedica) - 3 licencje o Wyposażenie (InfoMedica) - 3 licencje o Zamówienia Publiczne (InfoMedica) - 4 licencje o MPI (e-Pacjent) AMMS - licencja otwarta o Moduł integracyjny z zewnętrznymi systemami: - 2 licencje - laboratoryjnymi (LIS) - radiologicznymi (RIS) o Elektroniczna Inwentaryzacja ŚT i Wyposażenia - licencja otwarta o Laboratorium InfoMedica - 1 licencja o Moduł integracyjny z ZUS PUE (eZLA) - 1 licencja otwarta Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie minimum w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię wynosi 24 godziny. Jeżeli zgłoszona awaria będzie wymagała interwencji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, to Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym czasu w jakim będą odbywać się wizyty serwisowe w siedzibie Zamawiającego, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. (Zaoferowany czas wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 h, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dłuższy niż 48 h to Zamawiający ofertę odrzuci). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności wykonywane w ramach przedmiotu umowy, tj. serwisantów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 t.j. ze zm.). W terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynność są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 t.j. ze zm.) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej z zapisami projektu umowy. Oferowany termin płatności - 60 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dany miesiąc.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TK-MED Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@tk-med.pl
Adres pocztowy: ul. Mikołowska 100
Kod pocztowy: 40-065
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 392616
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392616
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.