Ogłoszenie z dnia 2019-05-22
Ogłoszenie nr 510100936-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.
Gmina Wielka Nieszawka: OFERTA PRZETARGOWA - organizacja kolonii 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wielka Nieszawka, Krajowy numer identyfikacyjny 87111875000000,
ul. Toruńska
12,
87-165
Wielka Nieszawka, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6781212, 6781093, e-mail
sekretariat@wielkanieszawka.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.wielkanieszawka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OFERTA PRZETARGOWA - organizacja kolonii 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIT.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Organizacja 14-dniowych kolonii letnich dla 150 dzieci w wieku 7 -16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka. Opis przedmiotu zamówienia wg nomenklatury Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej. 2. Miejsce: miejscowość - na terenie północno-wschodnia część Polski, atrakcyjna pod względem turystycznym z dostępem do zbiornika wodnego umożliwiającego kąpiele i plażowanie. 3. Cena musi zawierać koszt pobytu jednego uczestnika (po udzieleniu ewentualnych zniżek, rabatów) uwzględniający: wyżywienie - jadłospis składający się z 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja - minimum 25 zł wsad do kotła) ze stałym bezpłatnym dostępem do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych oraz dostępem pieczywa i dżemu itp.; dodatkowo suchy prowiant i napoje na czas wycieczek całodniowych i na drogę powrotną. Posiłki powinny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia Instytutu Żywności i Żywienia (jadłospis zatwierdza kierownik kolonii), noclegi, ubezpieczenie OC i NNW, (lekarz - na wezwanie telefoniczne), bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, przewodnik, transport autokarem klasy turystycznej uczestników z Wielkiej Nieszawki i z powrotem, transport autokarowy uczestników w związku z realizacją programu kolonii, w trakcie całego turnusu do dyspozycji uczestników min. 4 autokary równocześnie. 4. Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarki. 5. Zakwaterowanie: budynek murowany (wykluczone domki, namioty), pokoje max. 6-osobowe z pełnym wyposażenie (łóżka z pościelą, stół, krzesła, odpowiednia ilość szaf ubraniowych , szafki nocne) wraz z pełnym węzłem sanitarnym, przy czym dopuszcza się, aby 30 % pokoi było bez łazienek, jednak z dostępem do łazienek na piętrze. W obiekcie powinny przebywać wyłącznie dzieci z terenu gminy Wielka Nieszawka. 6. Czas trwania turnusu: 14 dni, ilość turnusów: 1. 7. Zgłoszenie wypoczynku dzieci i młodzieży, zgłoszenie przewozu dzieci na wycieczki w ramach programu kolonii do właściwego Kuratorium Oświaty, ew. oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu tych dokumentów do Zamawiającego na co najmniej 21 dni przed rozpoczęciem kolonii. 8. Wymagane warunki dotyczące terenu: boisko sportowe, własna kuchnia, stołówka, izolatka, świetlica - sprzęt na grilla i ognisko. 9. Wymagany standard sanitarny łazienek: umywalki, ciepła i zimna woda, WC, prysznice. 10. Program kolonii, powinien zawierać minimum: 1 całodzienna wycieczka zagraniczna, 1 całodzienna wycieczka krajowa, 5 wycieczek półdniowych, 2 wejścia do parku wodnego, wyjście do kina, 4 wycieczki okoliczne (w tym przejazd kolejką wąskotorową) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z przewodnikiem, organizacja dyskotek, spotkań przy ognisku, kąpiele, plażowanie itp. 11. Wynagrodzenie wychowawców, kierownika, zastępy kierownika i pielęgniarki (osoby wskazane przez Zamawiającego) za turnus pokrywa Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia w wysokości minimum: kierownik turnusu - 1 osoba - 2.600,00 zł netto; zastępca kierownika - 2.100,00 zł netto; pielęgniarka - 1 osoba - 1.200,00 zł netto; wychowawcy (ilość wg. odrębnych przepisów - sugerowana ilość 9 osób plus kierownik) - 1.400,00 zł netto; ratownik - 1 osoba - 1.200,00 zł netto. Wynagrodzenia płatne będą w dniu zakończenia kolonii gotówką lub przelewem na wskazane konta. 12. Termin płatności za organizację kolonii: do 21 dni od dnia zakończenia kolonii. 13. Zamawiający nie przewiduje zapłaty zaliczek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208820.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Robert Sajnaj - LUTUR
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.