eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Unowocześnienie pracowni specjalistycznych PWSIiP w Łomży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-09

Ogłoszenie nr 510100624-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży: Unowocześnienie pracowni specjalistycznych PWSIiP w Łomży

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527638-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540063664-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 45120274000000, ul. ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 155 953, e-mail emichalak@pwsip.edu.pl, faks 862 156 601.
Adres strony internetowej (url): www.pwsip.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Unowocześnienie pracowni specjalistycznych PWSIiP w Łomży

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Kzp.2730.12.20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni specjalistycznych według poniższego podziału: 1.1. Zadanie 1 Dostawa komputera przenośnego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego z oprogramowaniem, na które składają się: Komputer przenośny w ilości 1 szt.; Oprogramowanie biurowe w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt 1 dokumentu "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie 2 Dostawa oprogramowania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania obliczeniowego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt 2 dokumentu "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie 3 Dostawa serwera plików NAS. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera plików NAS. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt 3 dokumentu "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie 4 Dostawa wyposażenia pracowni..Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni, na które składają się: Bezprzewodowy transmiter HDMI w ilości 1 szt.; Switch HDMI w ilości 3 szt., Bezprzewodowy Transmiter Video w ilości 3 szt, . Konwerter USB/ Ethernet w ilości 22 szt, Switch Ethernetowy w ilości 2 szt., Accespoint w ilości 7 szt., Przewody SATA w ilości 82 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt 4 dokumentu "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.5 Zadanie 5 Dostawa zestawu komponentów elektronicznych ..Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komponentów elektronicznych, na które składają się: Zestaw czujników pyłu w ilości 1 szt.; Zestaw komponentów elektronicznych 2 w ilości 1 szt., Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt 1 dokumentu "Opis przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia: 3.1. przeniósł na Zamawiającego własność przedmiotu zamówienia; 3.2. dostarczył na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul.Akademicka1, 18-400 Łomża;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 48700000-5, 48823000-3, 32322000-6, 31710000-6, 32420000-3, 31712100-1, 35125100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputera przenośnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 94 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.)Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na "Unowocześnienie pracowni specjalistycznych PWSIiP w Łomży - Zadanie 1 - Dostawa komputera przenośnego"Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Stan faktyczny jaki zaistniał w niniejszej sprawie, gdzie wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy zakwalifikować do tej samej grupy przypadków, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pap, gdyż ma jednakowy skutek w postaci braku ofert i w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy na realizacje zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do 24.04.2020 r. godz. 10:00 w zakresie ww. zadania wpłynęła jedna oferta wykonawcy ALLTECH Sp.J Z. Pająk, A. Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock. Oferta wykonawcy w dniu 19.05.2020r została wybrana jako najkorzystniejsza, jednakże w dniu 25.05.2020r Wykonawca ALLTECH Sp.J Z. Pająk, A. Pająk, złożył oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy.Przepis art. 94 ust. 3 ustawy Pzp umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienie postępowania, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki. W związku z odstąpieniem Wykonawcy od podpisania umowy, w niniejszym postępowaniu nie pozostała żadna inna ważna oferta, postępowanie unieważnia się na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZp..

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Oprogramowanie Naukowo-Techniczne Sp. z o.o. Sp.k
Email wykonawcy: info@ont.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Fortem 19
Kod pocztowy: 31-302
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5313.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5313.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5313.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa serwera plików NAS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8220.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SI4IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ślężna 116a
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10868.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10868.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11821.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5726.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7971.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7971.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8221.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa zestawu komponentów elektronicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na "Unowocześnienie pracowni specjalistycznych PWSIiP w Łomży - Zadanie 5 - Dostawa zestawu komponentów elektronicznych". Zgodnie z ww. przepisem postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do 24.04.2020 r. godz. 10:00 w zakresie ww. zadania nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. W przedmiotowym postępowaniu: 1. nie wykluczono żadnego z Wykonawców; 2. odrzucono ofertę Wykonawcy COMPRO Jolanta Olszewska Ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice - na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzpg, dyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.;

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.